گفتگوی بی واسطه متولی سلامت استان مرکزی با مردم
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: یکی از منابع با ارزش هر سازمان نیروهای انسانی هر سازمانی است که برقراری ارتباط با استفاده از فرصت پیش آمده و حضور مدیران در سامانه سامد علاوه بر شنیدن نقطه نظرات مردم، انتقادات و پیشنهادات همکاران را می توان شنید و در راستای بهبود بهره وری و توسعه به کار برد.
وی افزود: مردم از گوشه گوشه استان با تماس مستقیم با مسئولین هم می توانند ضمن بیان مشکلات خود، نظراتی را بیان می کنند که ممکن است بعضا راهگشا و در بهبود و ارتقاء سطح خدمات مفید و موثر باشد.
وی از برقراری این وسله و ایجاد فرصت توسط مسئولین امر تشکر کرد و تاکید کرد: در حوزه ای مانند حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی که وسعت زیادی دارد و با اربابان رجوع و همکاران زیادی سر و کار دارد، می تواند در افزایش عملکرد موثر باشد و بسیاری از مشکلات را کاهش دهد.
نظر شما :