ترویج زایمان بی درد یکی از اهداف اصلی سانتر زنان و زایمان استان مرکزی

۰۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۴ کد : ۲۶۶۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۴
رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: این مرکز آموزشی-درمانی به عنوان سانتر زنان و زایمان استان اهداف مهمی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات خود دارد.
ترویج زایمان بی درد یکی از اهداف اصلی سانتر زنان و زایمان استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ابوالفضل صفری بیان کرد: ترویج زایمان بی درد برای مادران که بتوانند در آرامش و کمترین درد، نوزادان خود را بدنیا بیاورند می تواند حتی در افزایش جمعیت و تبلیغ فرزند آوری نیز موثر باشد.

وی افزود: بسیاری از اهداف این مرکز درمانی و آموزشی از قبل تعیین شده اند و مطمئنا آنها را در کنار اهداف کوتاه و دراز مدت ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه روند افزایش تعداد زایمان های بی درد چشمگیر بوده و همچنین ترویج زایمان طبیعی با تلاش دفتر پرستاری و پرسنل این مرکز درمانی نیز افزایش یافته که جای بسی خوشحالی دارد.

دکتر صفری در ادامه خاطرنشان کرد: برای افزایش ماما همراه که قطعاً در افزایش تعداد زایمان ها به خصوص زایمان های طبیعی تاثیرگذار است نیز برنامه ریزی کرده ایم.

رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: فعال شدن درمانگاه های ژینیکولوِژی در شیفت عصر و پرناتولوژی در شیفت صبح نیز در افزایش کمی و کیفی آمار زایمان های این بیمارستان تاثیرگذار هستند.

وی یادآور شد: بخش vip و امکان حضور همسر در کنار مادر باردار و نوزاد که تنها مختصی به ارائه خدمت برای زایمان طبیعی است هم از جمله اقداماتی است که برای افزایش تعداد زایمان ها در این مرکز در حال انجام است.

وی تاکید کرد: درمانگاه رادیولوژی نیز که خدمات سرپایی خوبی را به مراجعین ارائه می دهد و برنامه ریزی کرده ایم با افزایش دستگاه های سونوگرافی و ماموگرافی و تبلیغات گسترده در سطح شهر، مردم را از خدمات مناسب و با کیفیت این مرکز درمانی مطلع سازیم.

دکتر صفری در ادامه گفت: ایجاد بخش icu برای بیماران پرخطر و بخش ریکاوری اتاق عمل که هر دو بخش بسیار حائز اهمیت است از دیگر اهداف کیفی سازی خدمات در بیمارستان آیت الله طالقانی است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی مردم و خیرین بتوان تعمیر و بازسازی بخش های مورد نیاز و ذکر شده و همچنین خرید تجهیزات مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن انجام داد.


نظر شما :