تصمیمات موثر در دومین جلسه مهم دانشگاهی

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۶۷۹۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۲
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شورای دانشگاه دومین رکن دانشگاه بعد از هیات امنا شناخته می شود.
تصمیمات موثر در دومین جلسه مهم دانشگاهی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی بیان کرد:  در جلسه شورای دانشگاه به ضرورت تقویت امور رفاهی دستیاران و کارورزان مستقر در بیمارستان ها تاکید و تصمیماتی به تصویب رسید.

وی افزود: مشکلات و چالش هایی که افزایش 20 درصدی رشد پذیرش ظرفیت دانشجو ممکن است در پی داشته باشد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی تاکید کرد: معمولا چند هفته قبل از برگزاری جلسات شوراء دانشگاه مطالب را با اعضاء در میان گذاشته تا در روز برگزاری جلسه اعضاء نیز مهمترین مطالب و خواسته های خود را در جلسه مطرح و پیگیری نمایند.

دکتر آشتیانی در ادامه خاطرنشان کرد: راه اندازی رشته عالی بهداشت عمومی و گرایش های مربوطه نیز پیشنهاد و به تصویب رسید.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: عقد تفاهمنامه همکاری با چند دانشگاه علوم پزشکی نیز مطرح و با موافقت اعضا به تصویب رسید.

وی تاکید کرد: همچنین اعضاء به تقویت دوره تحصیلات تکمیلی، فوق تخصص و فلوشیب به بحث و تبادل نظر پرداختند که پس از معرفی چندین رشته مقطع مختلف پیشنهادی، کلیات موضوع نیز به تصویب رسید.

دکتر آشتیانی گفت: برگزاری جلسات شورای دانشگاهی می تواند به تصمیم گیری های کلان در جهت رشد و توسعه دانشگاه کمک کند و از آنجا که بسته طرح تحول نظام آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی که از سوی وزارت بهداشت با محوریت عدالت و تعالی در نظام آموزشی است ابلاغ شده در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای این طرح، بر پیگیری هر چه بهتر سیاست های این طرح در دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز بحث و تبادل نظر شد.


نظر شما :