رفع مشکلات رفاهی و تحصیلی دانشجویان در اولویت دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار دارد

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۲ کد : ۲۶۷۹۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۲
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک که چندی پیش به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه در بازدید خوابگاه های دانشجویی از نزدیک مشکلات خوابگاه ها و دانشجویان را مورد بررسی قرار داده بودند، از تلاش برای برطرف شدن مشکلات در راستای رفاه دانشجویان و برای کمتر شدن موانع تحصیلی دانشجویان خبر داد.
رفع مشکلات رفاهی و تحصیلی دانشجویان در اولویت دانشگاه علوم پزشکی اراک قرار دارد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن قدردانی از زحمات معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و همکاران این حوزه گفت: در راستای رفاه حال دانشجویان و پیگیری مشکلات مطرح شده آنها در هفته خوابگاه ها و بازدیدهایی که مسئولین دانشگاه داشته اند، مشکل اینترنت و سیستم سرمایشی برای برخی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه حل شده است.

وی افزود: در بازدید صورت گرفته از خوابگاه های دانشجویی که در هفته خوابگاه ها به همراه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه صورت گرفت، مسائل و مشکلات خوابگاه ها توسط دانشجویان و بدون واسطه مطرح شد که پس از تهیه چک لیست از مشکلات، تا حد امکان و به نوبت این موانع را برطرف خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: خوابگاه های دانشجویی در ارتقاء تحصیلی دانشجویان بسیار موثر هستند و میزان موفقیت دانشجویان در تحصیل و علم آموزی و کیفیت خوابگاه ها با یکدیگر در ارتباط هستند و به همین خاطر تلاش می کنیم دانشجویان حوزه سلامت که در آینده با جان و سلامتی مردم در ارتباط می باشند، با کمترین مشکل تحصیل خود را ادامه دهند و به جزء تحصیل دغدغه دیگری نداشته باشند.

دکتر جمالیان در پایان گفت: وجود برخی مشکلات در خوابگاه را انکار نمی کنیم، اما با توجه به کمبود اعتبار در بخش دولتی و فراوانی مشکلات، از دانشجویان می خواهیم با صبر و شکیبایی خود، دانشگاه علوم پزشکی را در ارتقاء کیفی خوابگاه ها حمایت کنند چراکه این مشکلات اولویت بندی شده و به امید خداوند یک به یک برطرف خواهند شد.


نظر شما :