تشکیل اولین جلسه هیات امناء و حسابرسی گزارشات مالی در وزارت بهداشت

۱۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۷ کد : ۲۶۹۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۰۶
مشاور رییس دانشگاه و رییس دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با تلاش همه همکاران و واحد ها، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در اولین جلسه هیات امناء نمره قبولی گرفت.
تشکیل اولین جلسه هیات امناء و حسابرسی گزارشات مالی در وزارت بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی، مهندس رضا ابراهیمی بیان کرد: جلسات هیات امناء از مهمترین جلسات سالانه محسوب می شوند که با حضور اعضای هیئت امنا دانشگاه، این جلسه تشکیل و ضمن حسابرسی اقدامات صورت گرفته در طول زمان معین، اهداف و برنامه های آتی و پیش رو نیز مطرح و پس از تبادل نظر به تصویب می رسد.

وی افزود: اولین جلسه هیات امناء سالجاری دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین در تهران و با حضور استاندار و اعضاء هیات امناء در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار و گزارش حسابرسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: همچنین هزینه کرد کووید19 و گزارش حسابرسی سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین مورد بررسی قرار گرفت و همچون سال قبل روند اقدامات مطلوب و نمره قبولی توسط حسابرس مستقل داده شد.

ابراهیمی گفت: دکتر گلمکانی رییس هیات امنا وزارت بهداشت در پایان از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در دوران کرونا به خصوص مدیریت مالی و استفاده بهینه از منابع مالی و هزینه کرد و صرفه جویی اعتبارات تشکر و از پیگیری پروژه های عمرانی تقدیر و بر تلاش برای اتمام این پروژه ها تاکید کرد.

مشاور رییس دانشگاه و رییس دبیرخانه هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در پایان تعداد 8 پیشنهاد مشترک مطرح شده در جلسه به تصویب رسید و از 35 دستور کار مشترک که مصوبه کمیسیون دائمی دانشگاه را داشتند، تعداد 16 پیشنهاد مورد تصویب قرار گرفت و مابقی به دلیل کمبود وقت به جلسه آتی هیات امناء دانشگاه موکول شد.


نظر شما :