تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۷ کد : ۲۷۰۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۱۱
طی مراسمی از زحمات دکتر بهمن صادقی سده تقدیر و دکتر رضا شجاعی به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی شد.
تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم، رسیدن به شرایط مطلوب کرونایی فعلی را نشات گرفته از تلاش های شبانه روزی و از خود گذشتگی همکاران معاونت درمان و شخص دکتر صادقی دانست و گفت: رضایت نسبی مردم و پرسنل از ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی تحت پوشش، گواه فعالیت و البته مدیریت مناسب هزینه ها و منابع با توجه به تحریم های ظالمانه علیه ایران و تاثیرات آن در حوزه سلامت است.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: علیرغم مشکلاتی که کرونا برای موضوع درمان پدید آورد، در این زمینه از برنامه های توسعه محور نیز غافل نشدیم، بطوریکه در اکثر شهرستان ها نیروهای تخصصی و دستگاه های مورد نیاز را تامین کردیم تا از بار مراجعات به مرکز استان و حتی خروج از استان برای درمان بکاهیم و جلوگیری نماییم.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات دکتر صادقی، وی را فردی دلسوز و صادق و خستگی ناپذیر توصیف کرد و تعهد و از خودگذشتگی او را مثال زدنی عنوان کرد.

وی همچنین به جوانی و انرژی دکتر شجاعی اشاره کرد و تاکید کرد: با توجه به اینکه ایشان دستی در کار اجرایی و عملیاتی دارند و با ورود خود به استان تحولی در اعمال جراحی عروق ایجاد کردند، با قبول مدیریت گروه عروق و مدیریت بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)  اراک، تنها سانتر ترومای استان و اکنون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، نشان دادند که قصد تحول و ارائه خدمت و ارتقاء خدمات درمانی را دارند و مطمئنا با توجه به پتانسیل ایشان، آینده خوبی در انتظار معاونت درمان خواهد بود.

دکتر جمالیان در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک روزهای سخت و حساسی را سپری می کند و در آینده نه چندان دور به عنوان دانشگاه تیپ یک مطرح خواهد شد که رسیدن به این مهم به غیر از همدلی و وحدت و یکدلی تمام واحد و افراد امکان پذیر نیست.

در پایان این جلسه معاونت های مختلف حاضر در جلسه ضمن تشکر از زحمات دکتر صادقی، بر ادامه همکاری و حمایت از دکتر شجاعی و برنامه های این معاونت تاکید کردند.


( ۳ )

نظر شما :