رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در همایش تعرفه های خدمات پرستاری:

رضایت مندی بیماران و افزایش کیفیت خدمات پرستاری با اجرای درست تعرفه گذاری خدمات پرستاری

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۶ کد : ۲۷۱۱۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۲
دکتر سید محمد جمالیان در همایش تعرفه های خدمات پرستاری گفت: مهمترین هدف طرح تعرفه گذاری، افزایش و ارتقاء خدمات پرستاری است.
رضایت مندی بیماران و افزایش کیفیت خدمات پرستاری با اجرای درست تعرفه گذاری خدمات پرستاری

به گزارش وب دا مرکزی، وی افزود: این طرح سال ها به دلیل مسائل مالی و تامین منابع در انتظار اجرا بود که خوشبختانه بالاخره در سال جاری این اتفاق میمون و مبارک رقم خورد.
وی تاکید کرد: تا پیش از این و در برخی از صورتحساب ها درصد کمی تحت عنوان هتلینگ آن هم بابت خدمات پرستاری، لوازم مصرفی و ... تعلق می گرفت که نامشخص بودن تعرفه های خدمات پرستاری، باعث بروز مشکلاتی در پرداخت ها و غیره می شد.
دکتر جمالیان در ادامه از زحمات کادر درمانی به خصوص در دوران کرونا تشکر کرد و گفت: با تلاش خستگی ناپذیر همکاران درمانی، شاهد ازدحام و اعتماد مجدد مردم به مراکز درمانی دولتی هستیم.
وی افزود: پرستاران در بخش های اورژانس، سوختگی، کودکان و چندین بخش دیگر نسبت به دیگر بخش ها کار به مراتب سخت تری دارند که با اجرای این طرح امیدواریم حقوق و مزایای تمام این عزیزان کاملا شفاف و مشخص شود.
دکتر جمالیان گفت: مشکلات اقتصادی حاضر در جامعه، همه آحاد مردم را تحت فشار قرار داده و به همین دلیل کادر بهداشتی به خصوص همکاران درمانی می بایست با صبر و حوصله بیشتری در بیمارستان ها و مراکز درمانی ارائه خدمت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کار در حوزه بهداشت و درمان حساسیت های بالای دارد و به همین دلیل همکاران ما در مراکز بهداشتی و درمانی بویژه در بیمارستان همواره علیرغم وجود مشکلات و چالش های فراوان، نگذاشتند خللی در ارائه خدمت به مردم و هموطنان بوجود آید.
وی تاکید کرد: چه این قانون ارائه می شد و چه اجرا نمی شد، ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی را وظیفه شرعی و عرفی خود می دانستیم و به آن پای بند بودیم.
دکتر جمالیان گفت: بعدها تاریخ درباره رفتار و تلاش های ایثارگونه قضاوت خواهد کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به دلیل جذب تعداد زیادی از همکاران درمانی در آزمون اخیر و کم تجربگی آنها، از مسئولین بیمارستانی می خواهیم در چینش شیفت آنها نهایت دقت را بکنند تا در شیفت هایی مثل بعدازظهر و یا شیفت شب شاهد حضور همکاران با تجربه هم باشیم.
وی در پایان گفت: خوشبختانه همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی به خصوص در روزهای دشوار کرونایی نشان دادند همواره پای حفظ سلامت همنوعان خود هستند و نخواهند گذاشت خدشه ای به ارائه خدمتشان وارد شود.


( ۴ )

نظر شما :