مجتمع آب سنگین اراک در حوزه سلامت دغدغه مند است و خواهان رشد و ارتقاء حوزه سلامت می باشد

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۲ کد : ۲۷۲۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۳
مدیرعامل مجتمع آب سنگین خنداب در مراسم رونمایی دستگاه اکوکاردیوگرافی بیمارستان مهر خنداب گفت: این مرکز که ضامن امنیت، اقتدار و قدرت منطقه و کشور است برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات حوزه بهداشت و درمان منطقه نیز خود را موظف دانسته و حمایت تمام قد خود را در این زمینه اعلام می دارد.
مجتمع آب سنگین اراک در حوزه سلامت دغدغه مند است و خواهان رشد و ارتقاء حوزه سلامت می باشد

به گزارش وب دا مرکزی، وی افزود: صنعت هسته ای با صنایع دیگر نظیر پالایشگاه و پتروشیمی که درآمدهای ارزی دارند، متفاوت است و تمام درآمدهای خود را خرج توسعه و تحقیقات خود می کند.

وی تاکید کرد: نگاه صنعت هسته ای به اطراف خود جزیره ای نیست و معتقد است برای پیشرفت و توسعه باید جامعه خود را نیز به پیشرفت و توسعه برساند.

وی یادآور شد: مجتمع آب سنگین در حوزه سلامت دغدغه مند است و خواهان رشد و ارتقاء این حوزه و برطرف نمودن مشکلات این حوزه به خصوص در شهرستان خنداب است.

مدیرعامل مجتمع آب سنگین خنداب در ادامه گفت: این صنعت از واحدهای با تکنولوژی با شرکت های دانش بنیان به شدت حمایت می کند اما در این خصوص حمایت و همراهی مردم و مسئولین شهرستان خنداب نیز لازم و ضروری است.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان خنداب شهرستان پرجمعیتی است و استقرار بسیاری از مشاغل در آن به صرفه است.

وی تاکید کرد: حوزه سلامت این شهرستان مظلوم واقع شده و در برخی زمینه ها مغفول مانده است که این صنعت ملی، تا حد توان خود بر رفع آنها تاکید و اقدام کرده و خواهد کرد.


( ۱ )

نظر شما :