خیرین سلامت محلات خوش درخشیدند

۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۸ کد : ۲۷۲۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۶
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: خیرین سلامت با کمک های خود به حوزه سلامت گامی در جهت اثبات ایثار و جوانمردی برداشتند.
خیرین سلامت محلات خوش درخشیدند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مرضیه ولی بیان کرد: طی آخرین جلسه برگزار شده با خیرین حوزه سلامت شهرستان محلات، یک دستگاه آمبولانس بیمارستان که دچار خرابی بود به لطف یک خیر و با صرف هزینه ۱۰۰ میلیون تومان به استان اصفهان منتقل و در حال تعمیر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: دو معضل روشنایی محوطه بیمارستان و چاه های ایمن جاذب اشعه (چاه ارت) با حمایت خیرین در حال رفع، تجهیز و بازسازی می باشند.

دکتر ولی یادآور شد: یک دستگاه دیالیز توسط خیر خریداری و در روزهای آتی شاهد بهره‌برداری از آن و ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان سطح شهرستان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال کاهش موارد مراجعه کرونایی به بیمارستان در حال حاضر یک مورد مشکوک در بیمارستان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی می باشد و در روزهای اخیر هیچ مورد فوتی کرونایی به ثبت نرسیده است.

گفتنی است که یک مورد آزمایش مشکوک به التور گزارش شده و نمونه به عنوان مورد مشکوک شناسایی و برای تاییدیه نهایی به آزمایشگاه استان ارسال شده است.


نظر شما :