اراک میزبان دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۶ کشور

۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹ کد : ۲۷۲۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۷
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک از برگزاری کارگاه تخصصی دو روزه خبر داد.
اراک میزبان دانشگاه های علوم پزشکی منطقه ۶ کشور

به گزارش وب دا مرکزی، وهب حبیب پور گفت: کارگاه دو روزه تخصصی بازبینی آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل و بازبینی شرح وظایف مجموعه پست های سازمانی معاونت غذا و دارو و ستاد  شبکه های بهداشت و درمان به میزبانی اراک برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه با حضور دانشگاه های کلان منطقه 6 آمایشی کشور از جمله دانشگاه های علوم پزشکی زنجان، قزوین، اراک، البرز و قم و دانشکده های ساوه و خمین و مشارکت همکاران معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

وی تاکید کرد: آیین نامه مهندسی و ارزیابی مشاغل در سال 1397 در 7 فصل و 93 ماده و با هدف استقرار چهارچوب و الگوی مستند و قانونی برای تدوین و بازنگری شرح شغل و شرایط احراز پست های سازمانی و نیز پویایی و انعطاف پذیری مشاغل توسط کارگروه وزارتی، تهیه و جهت  تصویب به هیات امنا ارسال و پس از تصویب در هیات امنا به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد.

حبیب پور یادآور شد: با توجه به گذشت 5 سال از تهیه این آیین نامه و لزوم بازنگری آن، کارگروه های تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد تا نظرات خود را پس از مشورت و تبادل نظر به کارگروه وزارتی ارسال نمایند تا پس از جمع بندی در وزارت بهداشت، تصویب و به هیات امنا ابلاغ گردد.

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همچنین پست های سازمانی و شرح وظایف معاونت غذا و دارو نیز کارگروه در 3 زمینه اجرایی عملیاتی، سرپرستی و آموزشی-پژوهشی و بهبود کیفیت مورد بازبینی قرار گرفت.

وی افزود: شرح وظایف پست های سازمانی نمایانگر وظایف و نقش هایی است که برای یک پست سازمانی در راستای انجام بخشی از ماموریت واحد سازمانی تعیین و ابلاغ می گردد و مستخدم مکلف به انجام آن است.

حبیب پور در پایان از همکاری معاونت توسعه، رییس و دبیرخانه هیات امنا و همکارانی که باعث برگزاری هر چه بهتر این کارگاه دو روزه شدند، تشکر کرد.


( ۳ )

نظر شما :