کمک ۱۷۸ میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت در سال گذشته

۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۷۲۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۷
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: ۱۷۸ میلیارد تومان سال گذشته به حوزه سلامت کمک شده است.
کمک ۱۷۸ میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت در سال گذشته

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر حسین بختیاری بیان کرد: از این مقدار 114 میلیارد تومان مربوط به پروژه های عمرانی است که شامل مواردی است که سال گذشته کلنگ زنی شده و همچنین در سال های قبل آغاز و برای تدوام کار نیاز به تزریق مبالغ و تامین منابع بود.

وی افزود: خیرین در سازمان های مردم نهاد، شرکت ها و واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی کمک های زیادی به حوزه سلامت داشته و دارند به طوریکه دانشگاه علوم پزشکی توانست با حمایت آنها قسمتی از تنگناها و مشکلات خود را پشت سر بگذارد.

وی تاکید کرد: همچنین مبلغ 28 میلیارد تومان توسط ثمن ها و مراکز خیریه به مراکز بهداشت و درمانی و هم بیمارستان ها کمک شد که به خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی اختصاص یافت.

دکتر بختیاری در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین 21 میلیارد تومان نیز توسط شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی و نیز 15 میلیارد تومان دیگر هم افراد حقیقی به صورت نقدی و غیرنقدی به دانشگاه علوم پزشکی اراک کمک کرده اند.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی افزود: این کمک ها مختص به دانشگاه علوم پزشکی اراک و شهرستان های تابعه است و شامل دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین نمی شود.

وی در پایان افزود: اگر مردم و سازمان ها در حوزه سلامت مشارکت داشته باشند، تامین سلامت برای آحاد جامعه نیز می تواند با کیفیت تر باشد و تهیه امکانات و ملزومات و دستگاه ها نیز بهتر و سریع تر خواهد شد.


نظر شما :