راه اندازی رشته فوق تخصصی غدد در اراک به شرط رفع مشکلات

۰۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۷ کد : ۲۷۳۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۰۸
رییس بخش غدد و متابولیسم بیمارستان امام خمینی(ره) تهران گفت: با رفع برخی مشکلات و تقویت زیرساختی، اراک پتانسیل راه اندازی رشته فوق تخصصی غدد را دارد.
راه اندازی رشته فوق تخصصی غدد در اراک به شرط رفع مشکلات

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر استقامتی پس از بازدید خود از بخش های داخلی بیمارستان های اراک بیان کرد: بخش داخلی دانشگاه علوم پزشکی اراک، بخشی خوب و منظم است و دارای بخش هایی آرام و فضای فیزیکی مناسب است بطوریکه بیماران بستری در این بخش ها بطور مناسب تحت درمان باکیفیت قرار دارند.

وی افزود: خوشبختانه در اراک، ترکیبی از همکاران جوان و باتجربه در کنار یکدیگر تیم قدرمندی را تشکیل داده اند و بیماران را به نحو موثری تحت درمان قرار داده و می دهند.

وی تاکید کرد: دستیاران نیز از نحوه و کیفیت آموزش های خود راضی بودند و به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی اراک در این زمینه و تربیت دستیار بسیار خوب عمل کرده است.

دکتر استقامتی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت تقویت برخی رشته ها و زیرساخت های پاراکیلینیکی و آزمایشگاهی، رشته فوق تخصصی غدد می تواند در اراک راه اندازی و به مردم ارائه خدمت کند.

رییس بخش غدد و متابولیسم بیمارستان امام خمینی(ره) تهران در پایان ضمن تاکید بر زیرساخت های مناسب و پتانسیل بالای دانشگاه علوم پزشکی اراک در این رشته ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن موانع جزئی پیش رو در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این رشته باشیم.


( ۱ )

نظر شما :