فعالیت تخصص های مختلف کودکان در بیمارستان امیرکبیر

۰۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶ کد : ۲۷۳۴۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۸۳
رییس بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: در کلینیک اطفال این مرکز آموزشی،تمام تخصص های مورد نیاز وجود دارد.
فعالیت تخصص های مختلف کودکان در بیمارستان امیرکبیر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اکبر زمانی بیان کرد: خوشبختانه همکاران خوب و مجربی در این بیمارستان فعالیت دارند که خدمات با کیفیت و مناسبی به مراجعین عزیز حتی از سایر استان ها نیز ارائه می دهند.

وی که خود فوق تخصص ریه کودکان است، افزود: کلیه بیماری های ریوی کودکان چه تشخیص داده شده در دوران جنینی و چه بعد از آن و همچنین بیماری های آلرژیک، عفونی، بیماری های مادرزادی و اختلالات زیرمجموعه تنفسی و خواب و همچنین بیماری های نظیر آسم، پولیپ بینی در کلینیک این بیمارستان قابل درمان است.

وی تاکید کرد: فوق تخصص گوارش، فوق تخصص عفونی، متخصصین کودکان، فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، فوق تخصص آسم و آلرژی کودکان، فوق تخصص جراحی کودکان، فوق تخصص نفرولوژی کودکان، فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان، متخصص اطفال فلوشیپ اختلالات خواب از جمله تخصص هایی است که در کلینیک اطفال بیمارستان امیرکبیر فعال است و مراجعین می توانند با دریافت نوبت و در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه از خدمات درمانی آنها بهره مند شوند.

دکتر زمانی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیاری از بیماری های اطفال و تب دار، علت ویروسی یا میکروبی دارد که با توجه به وجود تخصص این رشته مراجعین عزیز و والدین می توانند، با حضور در این کلینیک فرزند خود را درمان کنند.

رییس بیمارستان امیرکبیر اراک در پایان یادآور شد: این مرکز آموزشی - درمانی با دارا بودن بخش اطفال و نوزادان، ان آی سی یو، آزمایشگاه و درمانگاه اطفال، تخت های بستری و همچنین حضور متخصصان و فوق تخصص های مربوطه در نوبت و شیفت های کاری صبح و عصر، یکی از مراکز و سانتر اصلی درمان بیماری های مربوط به کودکان و اطفال و نوجوانان است.

گفتنی است بخش هایی نظیر بخش چشم، گوش و حلق و بینی نیز در این بیمارستان فعالیت می کند و هم استانی های گرامی می توانند از خدمات آن نیز بهره مند شوند.


( ۱ )

نظر شما :