لزوم همراهی و همکاری همه جانبه بخصوص خیرین برای رفع مشکلات اورژانس

۰۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۸ کد : ۲۷۴۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۹
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در یک سال گذشته ۴ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی افتتاح شده است.
لزوم همراهی و همکاری همه جانبه بخصوص خیرین برای رفع مشکلات اورژانس

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد پروهان گفت: با توجه به تراکم جمعیت و مهاجرت های صورت گرفته در مراکز شهرها، ایجاد پایگاه یک الزام و ضرورت است که می بایست نگاه خیرین و نیکوکاران را به این مهم جلب کرد.

وی افزود: خیرین حوزه سلامت در این حوزه کمک های زیادی به مجموعه بهداشت و درمان به خصوص اورژانس و فوریت های پزشکی کرده اند که از یکایک این عزیزان تشکر نموده و از خداوند منان برای تمام این بزرگواران آرزوی صحت و تندرستی مسئلت می نمایم.

وی تاکید کرد: همراهی نیکوکار گرانقدر گامی است برای کاستن از آلام یک بیمار دردمند و قدمی برای نجات یک زندگی که مطمئنا از طرف پروردگار سبحان و رحیم بی پاسخ نخواهد ماند.

دکتر پروهان در پایان به آیه شریفه ۲۶۵ سوره بقره که میفرماید:

«وَمَثَلُ الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاةِ اللَّهِ وَتَثْبِیتًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ کَمَثَلِ جَنَّةٍ بِرَبْوَةٍ أَصَابَهَا وَابِلٌ فَآَتَتْ أُکُلَهَا ضِعْفَیْنِ فَإِنْ لَمْ یُصِبْهَا وَابِلٌ فَطَلٌّ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ» با این معنی که "افرادی که اموال خود را برای رضای خدا انفاق می کنند، مانند باغدارانی هستند که باغ های مستعدی دارند که با اندک بارانی بیشترین محصول را برداشت خواهند کرد." اشاره کرد و گفت: خیرین گرانقدر چنانچه می خواهند در این کار خیر سهیم باشند، می توانند مبالغ مورد نظر خود را از طریق کارت بانکی به شماره 9988 8899 2313 6280 بانک مسکن به نام مجمع خیرین اورژانس 115 استان مرکزی واریز نمایند.


نظر شما :