محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان مناطق محروم، اولویت حوزه سلامت استان مرکزی است

۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۲ کد : ۲۷۵۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نگاه دولت سیزدهم و وزارت بهداشت رفع موانع ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم در مناطق محروم می باشد و در راستای محرومیت زدایی در بحث حوزه سلامت تمام تلاش خود را انجام می دهیم.
محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان مناطق محروم، اولویت حوزه سلامت استان مرکزی است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان ضمن تشکر از زحمات مسئولین شهرستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با ساخت و تکمیل پانسیون در شهرستان کمیجان، پزشکان و متخصصانی که به این منطقه می آیند، میل بیشتری برای ماندگاری پیدا کنند.

وی افزود: ساخت پانسیون پزشکان یکی از مطالبات اصلی است که با پیگیری مسئولین برطرف خواهد شد و مطمئنا ساخت پانسیون اقبال پزشکان و دندانپزشکان را برای حضور در این منطقه افزایش می دهد.

وی افزود: با پیگیری‌ها و رایزنی های صورت گرفته با وزارتخانه، طی روزهای آتی مشکل و معضل کمبود دندانپزشک در سطح شهرستان کمیجان مرتفع و یک نیروی دندانپزشک به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شاهد کمبود نیروهای پشتیبانی در مجموعه بهداشت و درمان کمیجان هستیم دانشگاه متعهد می شود که تا پایان ماه جاری این کمبود جبران شود.

وی تاکید کرد: در راستای ساخت پد هلیکوپتر به همت خیرین حوزه سلامت، در سطح شهرستان کمیجان وضعیت اعزام بیماران در این مرکز وضعیت مطلوب و خوبی داشته و در این زمینه مشکل و کمبودی وجود ندارد و بیماران پس از تثبیت وضعیت بالینی از طریق پد هوایی اعزام می شوند.


( ۲ )

نظر شما :