بیمارستان حضرت ولیعصر با تمام قوا، نیرو و تجهیزات فعال و آماده ارائه خدمت می باشد

۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۷۵۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸۶
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) گفت: این مرکز ضمن خدمت رسانی به کلیه بیماران تصادفی و غیره از کلینیک تخصصی نیز بهره مند می باشد.
بیمارستان حضرت ولیعصر با تمام قوا، نیرو و تجهیزات فعال و آماده ارائه خدمت می باشد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر صابر مقدم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر رضا شجاعی ریاست قبلی این مرکز که در حال حاضر در سمت معاونت درمان دانشگاه در حال خدمت به مردم استان می باشند، بیان کرد: مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) ضمن خدمت رسانی به کلیه بیماران تصادفی و غیره از کلینیک تخصصی نیز بهره مند می باشد که  در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به مراجعین است.

وی ادامه داد: این کلینیک از بخشهای مختلف مانند جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، عفونی، کلیه و مجاری ادراری، داخلی، نورولوژی، طب فیزیکی، پوست، روانشناسی، قلب، ارتوپدی، گوارش، اعصاب و روان، طب سنتی، تغذیه، باروری و جنسی، غدد، جراحی عروق، درمان چاقی و غیره تشکیل شده و از حضور پزشکان متخصص  و فوق تخصص بهره مند می باشد.

دکتر مقدم اضافه کرد: این مرکز به تجهیزاتی مانند اکو، نوار مغز و قلب، نوار عضله، تست ورزش، اندسکوپی و کلونوسکوپی و غیره مجهز می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی و مدیریتی فراهم آوری اعضاء پیوندی استان مرکزی به همت دانشگاه علوم پزشکی، امیدواریم از این پس جایگاه استان مرکزی در فراهم آوری اعضای پیوندی ارتقاء داشته و این امر مقدس باعث بهبودی و سلاممت بیشتر افراد نیازمند پیوند در سطح استان و کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: رییس شناسایی و کوردیناتور ارشد واحد شناسایی و فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز درمانی ولیعصر فعالیت دارد.

گفتنی است که همشهریان میتوانند جهت دریافت نوبت از کلیه کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اراک با شماره 33890 و یا کد دستوری #33890*6655* و یا از طریق آدرس سایت اینترنتیNobat.arakmu.ac.ir اقدام نمایند.


( ۳ )

نظر شما :