افزایش آمار مراجعین کلینیک باغچه بان اراک

۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۷۶۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۲۶
رییس دانشکده توانبخشی و متخصص بیماری های مغز و اعصاب از افزایش آمار مراجعین کلینیک باغچه بان اراک نسبت به سال گذشته خبر داد.
افزایش آمار مراجعین کلینیک باغچه بان اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر لیلا پورسعادت گفت: براساس آخرین آمار و اطلاعات دریافت شده ۷ هزار و ۸۱۶ خدمت در سال ۱۴۰۰ به مراجعه کنندگان ارائه شده است که این آمار در سال ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ماه به هزار و ۱۰۱ نفر رسیده است که این مهم نشان از افزایش آمار مراجعین کلینیک باغچه بان نسبت به سال گذشته می باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم که با فعال شدن شیفت عصر کلینیک کاردرمانی باغچه بان توسط اعضای هیات علمی شاهد افزایش آمار کمی و کیفی کلینیک باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت صبح و عصر کاردرمانی و فیزیوتراپی پزشکان، نورولوژی، ارتوپدی، نوروسرجری و روماتولوژی بیماران را جهت بازتوانی ارجاع دهند.

وی افزود: همکاران ENT، بیماران را برای خدمات شنوایی شناسی و گفتار درمانی با وجود دستگاه پیشرفته استروبوسکوپ  و سایر تجهیزات فوق پیشرفته شنوایی شناسی جهت اقدامات تشخیصی و بازتوانی ارجاع دهند.

پورسعادت با اشاره به اینکه ارائه خدمات به جامعه معزز جانبازان  و شهدا رایگان است و می‌توانند از خدمات مناسب این کلینیک استفاده کنند، تاکید کرد: امید است با مساعدت بنیاد شهید شاهد راه اندازی آب درمانی در آینده نزدیک باشیم.

گفتنی است که در سال ۱۴۰۰، تعداد ۴ هزار و ۹۵۰ خدمت فیزیوتراپی، هزار و ۱۰۸ خدمت گفتار درمانی، ۹۶ مورد ادیومتری جامع، ۲۲ مورد ارزیابی تعادل، ۹۶ موردتیمپانومتری، ۱۲ مورد ارزیابی وزوز گوش، ۸۹ مورد رفلکس اکوستیک صوتی و هزار و ۴۴۳ خدمت کاردرمانی ارائه شده است که این آمار در سال ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ماه به ۸۷۰ مورد فیزیوتراپی، ۹۷ مورد گفتاردرمانی، ۹ مورد ادیومتری جامع، ۱ مورد ارزیابی تعادل،  ۷ مورد تیمپانومتری، ۱ مورد ارزیابی وزوز گوش،۶ مورد رفلکس اکوستیک صوتی و ۱۱۰ خدمت کاردرمانی رسیده است.


( ۵ )

نظر شما :