افتتاح کلینیک شبانه روزی اطفال گامی بلند در راستای دسترسی آسان به متخصصان و تحقق عدالت در سلامت است

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۱ کد : ۲۷۶۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در دوران کرونا اگر فداکاری و تلاش کادر بهداشت و درمان نبود نمی توانستیم این بحران را به خوبی مدیریت کنیم و در این میان پرسنل و کادر بیمارستان امیرکبیر نیز زحمات زیادی کشیدند و سختی های زیادی را متحمل شدند تا این شرایط مناسب برسیم.
افتتاح کلینیک شبانه روزی اطفال گامی بلند در راستای دسترسی آسان به متخصصان و تحقق عدالت در سلامت است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: متخصصان، پزشکان، پرستاران و کلیه پرسنل بیمارستان امیرکبیر نشان دادند که برای نجات جان انسان ها، از جان خودشان می گذرند و در ایام بیماری کووید۱۹ دیدیم که چگونه این عزیزان در سنگر نبرد با کرونا ماندند و سلامت خود را فدای سلامت هموطنان و همشهریان خود کردند.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان امیرکبیر اراک ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در اکثر بخش ها دارد که خوشبختانه یکی پس از دیگری در حال تقویت، راه اندازی و ارائه خدمت با به روزترین دستگاه ها و البته زحمات کادری ماهر و پرتلاش می باشد.

وی افزود: تیم مدیریتی جدید، خوشبختانه توانسته تحولات زیادی را در مرکز آموزشی-درمانی امیرکبیر ایجاد کند.

وی تاکید کرد: اتاق عمل این بیمارستان پس از سال ها وقفه، شروع به انجام عمل های جراحی تخصصی می پردازد و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر عمل های به خصوص چشم را با تعداد قابل ملاحظه ای انجام می دهند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: زمانیکه تغییراتی در سطح مدیریتی انجام می شود مقاومت هایی در برابر آن نیز شکل می گیرد که باید با حمایت و اعتماد مسائل و مشکلات موجود را مرتفع ساخت و تنها به فکر منافع و مصالح کلی نظام سلامت و در نتیجه مردم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه این مرکز درمانی خدمات با کیفیت و ارزنده ای در بخش های مختلف از جمله بخش تصویربرداری ارائه می دهد که نشان از جایگاه و خدمات مهم و البته جایگاه و نقش پرسنل و کارکنان دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسنل و همکاران بیمارستان امیرکبیر زحمات زیادی به خصوص در دوران های مختلف و حساس کشیده و نقش مهمی در مدیریت بیماران و ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین دارند.

دکتر جمالیان در پایان از راه اندازی کلینیک شبانه روزی اطفال و حضور متخصصین اطفال هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تمرکز متخصصین و فوق تخصص های مربوط به اطفاق و کودکان تمام خدمات درمانی مربوطه با قیمت ها و تعرفه های دولتی به مردم ارائه می شود که می تواند نقش زیادی در بهبود و ارتقاء سلامت جامعه داشته باشد.


نظر شما :