سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه بازدید از خوابگاه پسرانه امام رضا (ع):

افزایش فضای خوابگاهی و ایجاد محیطی آرام برای رفاه دانشجویان از اهداف مدیریت دانشگاه می باشد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۸ کد : ۲۷۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۰۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی بازدید شبانه از خوابگاه پسرانه امام رضا (ع) اراک در جریان مشکلات و مسائل رفاهی دانشجویان این خوابگاه قرار گرفت.
افزایش فضای خوابگاهی و ایجاد محیطی آرام برای رفاه دانشجویان از اهداف مدیریت دانشگاه می باشد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، در این بازدید دکتر سید محمد جمالیان به همراه دکتر شریعتمداری معاون فرهنگی دانشجویی ضمن ارزیابی روند خدمات رسانی به دانشجویان در خوابگاه‌ دانشجویی امام رضا (ع) از امکانات و تجهیزات خوابگاه، وضعیت نمازخانه، سالن ورزشی و امکانات تاسیساتی خوابگاه بازدید کردند و از نزدیک در جریان امورات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفتند.

در این بازدید دانشجویان به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات مورد نظر خود پرداختند و سرپرست دانشگاه، ضمن استقبال از پیشنهادات و نقطه نظرات دانشجویان بر تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی و آسایش دانشجویان تاکید نمود و رسیدگی به مشکلات آنان را یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت دانشگاه عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه این بازدید گفت: افزایش فضای خوابگاهی و ایجاد محیطی آرام برای رفاه دانشجویان تا دغدغه ای به جز تحصیل علم و دانش نداشته باشند، از اهداف مدیریت دانشگاه می باشد و با توجه به این موضوع در حال رایزنی هایی هستیم تا بتوانیم در روزهای آینده شاهد افزایش فضای آموزشی و فضای خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه باشیم.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: دانشجویان علوم پزشکی از فرهیختگان و متفکران جامعه می باشند و داشتن شور جوانی، روحیه انتقاد پذیری و مطالبه گری از نقاط مثبت این قشر از جامعه می باشد.

وی بیان کرد: قبول کردن مسئولیت در این برهه از زمان در واقع نوعی احساس وظیفه می باشد و به عنوان یک شهروند و برای برداشتن قدم های مثبت و مثمر ثمر این مسئولیت را قبول نموده ام.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: یکی از دغدغه های بزرگ ما مسائل و مشکلات دانشجویان می باشد، ولی لازم به ذکر است دانشگاه های علوم پزشکی بر خلاف دانشگاه های دیگر علاوه بر دغدغه دانشجویان و آموزش دانشجویان باید در حوزه بیمارستانها، حوزه بهداشت و درمانگاه های شهری و روستایی، حوزه غذا و داروی استان، پروژه های در حال ساخت و بسیاری  دیگر از حوزه ها فعالیت و نظارت داشته باشد و این کار ما را مشکل می کند، ولی با این تفاسیر تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا دانشجویان دانشگاه از حداکثر امکانات رفاهی، آموزشی و فرهنگی برخوردار گردند.

کلید واژه ها: بازدید شبانه خوابگاه پسرانه امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی


( ۴ )

نظر شما :