انتخاب بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان بیمارستان معین کرونا

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰ کد : ۲۷۸۸۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۵۰
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: با توجه به احتمال ورود استان مرکزی به پیک جدید کرونا و لزوم برنامه‌ریزی برای ساماندهی امکانات و خدمات درمانی، نحوه پذیرش بیماران بستری بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان بیمارستان معین انتخاب شده است.
انتخاب بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان بیمارستان معین کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پارسا رستمی بیان کرد: در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین اراک به عنوان سانتر اصلی کرونا، بیمارستان آیت الله خوانساری اراک به عنوان بخش پشتیبان، بیماران کرونایی را بستری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته فاز ۱ این مرکز درمانی با ۲۲ تخت فعال به بیماران کرونایی اختصاص پیدا خواهد کرد و به محض اعلام نیاز این بخش به صورت کلی تخلیه خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت نیاز به ظرفیت بیشتر، بخش مجاور آن با ۲۸ تخت فعال به بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت؛ به این صورت که یک قسمت این مرکز درمانی به بیماران کرونایی و قسمت دیگر به بیماران سرطانی ارائه خدمت خواهد کرد.

دکتر رستمی خاطرنشان کرد: آی سی یو بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با ظرفیت ۱۰ تخت آماده ارائه خدمت می باشد و مگا ای سی یو این مرکز درمانی که در حال حاضر غیر فعال است در صورت نیاز و لازم می توان سریعاً آن را فعال و از ظرفیت آن برای استان استفاده کرد.


( ۲ )

نظر شما :