تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از دست اندرکاران برپایی میز ارتباطات مردمی حوزه سلامت ویژه سفر رییس جمهور

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۳ کد : ۲۸۰۴۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۰۲
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از زحمات، تلاش ها و وسعه صدر دکتر عباس شیراوژن، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میز ارتباطات مردمی، ویژه سفر ریاست جمهور به استان مرکزی و تیم همراه و همچنین از تمام همکاران و واحدهای مختلف دانشگاه که در برپایی هرچه بهتر و باشکوه تر میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در سفر رییس جمهور تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از دست اندرکاران برپایی میز ارتباطات مردمی حوزه سلامت ویژه سفر رییس جمهور

به گزارش وب دا مرکزی، متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در سفر ریاست جمهور یکی از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم و هدیه ای با ارزش به مردم می باشد و فرصت مناسبی برای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین است.

بی شک هدف از تشکیل میز ارتباطات حوزه سلامت آن است که مشکلات مردم در تمامی حوزه های مختلف سلامت، به صورت مستقیم از سوی با متولیان امر و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت بررسی گردد.

تلاش ها و سعه صدر دکتر عباس شیراوژن، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در میز ارتباطات مردمی، ویژه سفر ریاست جمهور به استان و تیم همراه و همچنین تلاش های  تمام همکاران و واحدهای مختلف دانشگاه که در برپایی هرچه بهتر و باشکوه تر میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در سفر رئیس جمهور تلاش کردند قابل تقدیر و ستایش بود.

آنچه مسلم است، تمام درخواست‌ها و مشکلات مراجعه کنندگان در دستور کار قرار خواهد گرفت و تک تک موارد از طرف وزارت بهداشت رسیدگی و پیگیری خواهد شد تا به نتیجه برسند.

اما آنچه که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ارزشمند می باشد، علاوه بر شنیدن دغدغه و مشکلات مردم و تلاش برای برطرف کردن آنها، تلاش و شور و نشاط همکاران در فراهم کردن محیط و شرایطی برای بهتر برگزار شدن میز ارتباطات مردمی بود که از روزها و ساعت ها قبل مشغول فعالیت بوده و تا پاسی از شب، به هرچه بهتر شدن این فضا کمک کردند.

همکاران واحد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اراک، در این دو روز سنگ تمام گذاشته و به گفته نماینده وزیر بهداشت و تیم همراه و همچنین مسئولان کشوری و استانی که در این دو روز از این میز بازدید کردند و همچنین طیف وسیعی از مراجعین، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت در استان مرکزی در سفر ریاست جمهور به استان مرکزی یکی از بهترین و باکیفیت ترین مکان ها در بین ادارات و دستگاه های خدمات رسان بوده است.

اینجانب بر خود لازم می دانم از تمام همکاران و دست اندرکارانی که باعث برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر میز ارتباطات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک شدند، تشکر کرده و توفیق روز افزون این عزیزان را در سایه الطاف الهی، ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پاسداری و صیانت از نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :