آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اراک با کمیته امداد برای حل مشکل درمانی خانواده های تحت پوشش

۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۷ کد : ۲۸۰۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۹
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برای کم کردن مشکلات حوزه سلامت خانواده های تحت پوشش و کم بضاعت تمام تلاش مان را خواهیم کرد.
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اراک با کمیته امداد برای حل مشکل درمانی خانواده های تحت پوشش

به گزارش وب دا مرکزی، عبدالصمد صمدی بیان کرد: کمک کردن به همنوعان نه تنها مشکل نیازمندان را برطرف می کند، بلکه مشکل روحی و جسمی مسئولان را نیز برطرف می کند و یاری رساندن به افراد نیازمند باعث از بین رفتن تنش های فکری و اضطراب می شود.

وی افزود: در عیادتی که به همراه مسئولان کمیته امداد و سایر ادارات مربوطه از خانواده های تحت پوشش و نیازمند داشتیم، مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان آنها شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی شد.

وی تاکید کرد: در این سرکشی ها مشکلات درمانی، بهداشتی و حوزه دارویی و غیره شناسایی و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده و امیدواریم مشکلات این عزیزان کمتر و کمتر شود.

صمدی در ادامه خاطرنشان کرد: با کمک به دیگران می توانیم قدمی در راه ساختن جامعه پیشرفته برداریم و زندگی و آرامش را برای بچه های خود هدیه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان افزود: یکی از هدف‌های مهم نظام سلامت در هر کشور تأمین، حفظ و ارتقای سلامت و کیفیت زندگی تمام افراد جامعه است و در این میان مسئولان به خصوص دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت مردم جامعه برای رسیدن به این مهم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


( ۳ )

نظر شما :