تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تیم مدیریت بحران دانشگاه

۰۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵ کد : ۲۸۱۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۱۳
دکتر جمالیان از مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی اراک و نحوه ارائه خدمت به مصدومان و مجروحان حوادث روز گذشته تشکر کرد.
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تیم مدیریت بحران دانشگاه

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: متاسفانه دیروز شاهد حوادث و اتفاقات طبیعی بودیم که علیرغم هشدار مسئولان و هواشناسی، بسیاری از مردم را غافلگیر کرد.
وی افزود: به غیر از طوفان و رعد و برق و آبگرفتگی و اتفاقاتی که در پی این تغییرات آب و هوایی رخ داد، تصادف یک دستگاه اتوبوس در محور قم به اراک و همچنین واژگونی یک دستگاه اتوبوس دیگر نیز اتفاق تلخ دیگری بود که خوشبختانه همگی با تلاش و مدیریت مناسب در بخش ها و واحدهای متخلف دانشگاه، به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی شد.
وی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده اتفاقات روز گذشته، عملکرد تیم مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اراک خوب ارزیابی شده که نشان از آمادگی و برنامه ریزی خوب این تیم در مواقع غیر بحرانی و عادی برای چنین مواقعی است.
دکتر جمالیان یادآور شد: در دو حادثه ذکر شده برای اتوبوس های مسافربری و همچنین مراکز درمانی، همکاران اورژانس و بیمارستان ها به خصوص ولیعصر زحمت زیادی کشیدند که از یکایک این همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر کمال تشکر را دارم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از هم استانی های خود خواست با توجه به ادامه دار بودن این شرایط و هشدارهای صادره از سوی هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استان، حتی الامکان از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و به هیچ وجه کنار رودخانه و مسیرهای روان آب ها توقف نکنند.


( ۳ )

نظر شما :