ارتقاء سطح بهداشت و درمان فراهان به مرکز استان کمک می کند

۰۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۵ کد : ۲۸۲۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان فراهان به دلیل مجاورت با مرکز استان می تواند در حوزه سلامت، نقش پوششی خوبی در این زمینه ایفا کند.
ارتقاء سطح بهداشت و درمان فراهان به مرکز استان کمک می کند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه تکریم و معارفه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان بیان کرد: بحث بهداشت و درمان به تنهایی از عهده یک فرد یا یک اداره بر نمی آید و همه باید با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

وی افزود: شهرستان فراهان در آینده با توجه به زیرساخت و پتانسیل خوب حوزه بهداشت و درمان و نزدیکی به اراک کمک زیادی به مرکز استان خواهد کرد.

وی تاکید کرد: محرومیت ها در حوزه سلامت باید برداشته شود و خوشبختانه برنامه دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی جدی است و امیدواریم در این زمینه نیز با تلاش مسئولان و مدیران شهرستانی هر چه زودتر شاهد کمتر و برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: دکتر حجتی نه تنها مسئول حوزه سلامت منطقه بودند بلکه پزشک و مورد اعتماد مردم نیز بودند که وقت زیادی از خود را وقف حل مشکل مردم می کردند و در این راه از خود و در کنار خانواده خود بودن را فدای حل مشکلات کردند.

وی تاکید کرد: مطمئنا دکتر خدابنده نیز این روند را ادامه خواهند داد چراکه مردم این منطقه لایق بهترین و با کیفیت ترین خدمات به خصوص در حوزه سلامت هستند.

وی خطاب به مدیر جدید شبکه گفت: افتتاح و ساخت مرکز جامع سلامت این شهرستان و ارتقاء فضای اتاق عمل بیمارستان این شهرستان جزء اولویت های بهداشتی و درمانی این شهرستان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از مسئولان و مردم شهرستان و همچنین همکاران شبکه بهداشت و درمان فراهان تشکر کرد و گفت: همکاران این شهرستان با وجود برخی مسکلات و موانع پیش رو، از هیچ تلاشی به خصوص در دوران کرونا دریغ نکردند و صادقانه و خالصانه به همنوعان خود خدمت کردند که قطعا آمار پایین و کم بودن خسارات و تلفات در آن روزهای سخت و نفس گیر مرهون تلاش بی منت این عزیزان بوده و است.


( ۱ )

نظر شما :