ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی بیمارستان طالقانی اراک

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱ کد : ۲۸۲۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۱
رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: در چند روز گذشته با بحران تعداد تخت مواجه شدیم که توانسته ایم آن را مدیریت نماییم.
ضریب اشغال ۱۰۰ درصدی بیمارستان طالقانی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ابوالفضل صفری بیان کرد: با توجه به تک تخصصی بودن بیمارستان آیت الله طالقانی اراک(سانتر زنان و زایمان) و پذیرش بیماران از مراکز درمانی دیگر و مراجعه سایر هم استانی های گرامی از سایر شهرستان های استان، این مرکز درمانی با ضریب اشغال 100 درصدی تخت مواجه شده است.

وی افزود: با توجه به آغاز موج هفتم کرونا و سرعت بالای انتشار این سویه، از هم استانی های گرامی به خصوص مادران باردار که جزء گروه های حساس و پرخطر هستند می خواهیم پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند تا در این شرایط حساس و ویژه، به این بیماری مبتلاء نشوند.

وی تاکید کرد: مادران باردار حتما با نظر پزشکان متخصص اقدام به دریافت واکسن کرونا کنند چراکه دریافت واکسن توسط آنان بسیار مفید و موثر است.

دکتر صفری خاطرنشان کرد: پرسنل بیمارستان در این روزها و بحران روزهای اخیر را توانستند با تلاش و پشتکار و نظم خاصی مدیریت نمایند و اجازه ندادند در ارائه خدمت به مراجعین خللی وارد شود که از یکایک این عزیزان کمال تشکر را دارم.


( ۲ )

نظر شما :