انجام ۳۳۰ بازدید از مراکز درمانی در سه ماهه اول سال جاری

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۰ کد : ۲۸۲۷۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۶
سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی امور درمان از انجام بیش از ۳۰۰ بازدید توسط کارشناسان نظارتی از مراکز درمانی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.
انجام ۳۳۰ بازدید از مراکز درمانی در سه ماهه اول سال جاری

گزارش وب دا مرکزی، دکتر فاطمه سادات مهدویانی گفت: از ابتدای سال جاری در راستای نظارت و بازرسی از مراکز درمانی کارشناسان نظارت بر درمان اقدامات گسترده‌ای را انجام داده اند.

وی ادامه داد: تعداد ۲۶ بازدید از بیمارستان در خصوص ارزیابی اعتبار بخشی جامعه بیمارستان ها به عمل آمده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل پرونده های ارجاعی به واحد صدور پرونده ها ۶۷۵ مورد می باشد و ۵۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

مهدویانی در پایان نظارت بر اجرای فرایند اعتبار بخشی بیمارستانها، مدیریت و نظارت بر آموزش اعتباربخشی ملی ایران، مدیریت سامانه ملی اعتبار بخشی، مشارکت در انجام ارزیابی جامع/ ادواری اعتباربخشی کشوری و استانی بیمارستانها، پایش و گزارش عملکرد فصلی و دوره ای اداره اعتبار بخشی بیمارستانها به مدیران بالادستی، تدوین برنامه نظارت بر بیمارستان ها، تلاش در جهت استقرار نظام های مدیریت کیفیت در بیمارستان ها با محوریت ارتقاء فرایند ها درمانی، رسیدگی به شکایات از مراکز بیمارستانی، همکاری مستمر با واحدهای ستادی معاونت درمان و پیگیری تدوین و اجرای برنامه عملیاتی بیمارستان ها با محوریت ارتقاء شاخص های کیفی را وظایف حوزه نظارت و اعتباربخشی امور درمان برشمرد.


نظر شما :