۹ بیمار کرونایی در آشتیان بستری هستند

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۲ کد : ۲۸۴۲۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: برای عبور از موج هفتم به کمک و همکاری مردم نیاز داریم.
۹ بیمار کرونایی در آشتیان بستری هستند

به گزارش وب دا مرکزِی، دکتر عباس ملاطایفه بیان کرد: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه، دلیل اصلی قرمزی شهرستان از نظر کرونایی است.

وی افزود: متاسفانه تاثیرات این عدم رعایت پروتکل ها و عادی انگاری ها، در بیمارستان و مراکز درمانی با افزایش میزان مراجعین و بستری ها و سرپایی خود را نشان داده و در صورت تداوم این غفلت، همچنان هم ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: حذف هرگونه دورهی و اگر در جلسه ای قرار است شرکت نمایید حتما در فضای باز و اگر هم ناچار به شرکت در فضای سرپوشیده هستید حتما ضمن رعایت فاصله فیزیکی از ماسک در طول مدت جلسه استفاده کنید.

دکتر ملاطایفه گفت: افرادی که واکسن یادآور را دریافت نکرده اند، به خاطر خود، اطرافیان و همشهریان خود حتما به نزدیک ترین مرکز مراجعه کنند چراکه اثرات مثبت آن را در موج های قبلی دیده ایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 7 بیمار در بخش عادی بخش کرونایی و 2 بیمار نیز در بخش icu کرونایی بیمارستان امام سجاد آشتیان بستری هستند که تا چندی پیش هیچ بیمارکرونایی در بخش های عادی و icu بستری نبودند.

وی در پایان افزود: یکی از به روزترین دستگاه  های سی تی اسکن با همت خیرین و مسئولین دانشگاه و شهرستان خریداری و تا چند روز آینده در محل بیمارستان نصب خواهد شد.


نظر شما :