برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۹ کد : ۲۸۴۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۲
مسئول هیات دانشجویی فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همزمان با دهۀ اول ماه محرم مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، محمدی ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) بیان کرد: این مراسم همه روزه با حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود و تلاوت قرآن، مرثیه‌خوانی، عزاداری اهل بیت (ع) و سخنرانی از برنامه‌های این مراسم است.

وی افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احسان جمشیدی خواهد بود و در این مراسم از نوای کربلایی داوود مقدسی، کربلایی حسین حسن نژاد و کربلایی محمد حسین بادکوبه بهره‌مند هستیم.

وی در پایان با دعوت از همه اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی اراک برای حضور در این مراسم، تاکید کرد: در راستای جمع آوری نذورات مردمی این مراسم روزانه پذیرای دست کم ۱۵۰ نفر می باشد و از‌ همشهریان عزیز می خواهیم که در صورت تمایل با پرداخت نذورات خود سهمی در برگزاری مراسم عزارادی ابا عبدالله الحسین دانشگاه علوم پزشکی اراک داشته باشند.

گفتنی است که  این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، توزیع ماسک، ضدعفونی،  بسته بندی بهداشتی اطعام و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.


( ۳ )

نظر شما :