پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۶ کد : ۲۸۶۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۲
دکتر علیرضا امانی، در پیامی و به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان، این روز را به تمام آزاد مردان و خانواده هایشان و ملت شهید پرور استان مرکزی، تبریک گفت.
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند کـه بـه پیمانی کـه با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم بـه راهند و پیمان خودرا دگرگون نکرده ‏اند «سوره احزاب ؛ آیه ۲۳»

بیست و ششم مرداد ماه، روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود.

بی‌شک آزادگان عزیز، با فداکاری و شهامت و با تکیه بر ایمان الهی، در زیر شدید ترین شکنجه های دشمن، محنت و مشقت را به جان خریدند ولی با دشمن  متخاصم و متجاوز سازش نکردند و با نجابت و مهارت صبر از کیان انقلاب اسـلامی و خاک میهن دفاع کردند.

بازگشت غرور آفرین آزادگان و دلار مردان طریقت حق به میهن اسلامی روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد، قطعا یکی از روزهای ماندگاری که هیچ گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد.

آزادگان سربلند کشور، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ی ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب (س) توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان عزیز به ایران اسلامی، از رشادت‌ها، از خود گذشتگی ها و تلاش های وصف ناپذیر شما بزرگ مردان همیشه ماندگار تاریخ ایران همیشه سرافراز کمال تشکر و قدردانی را دارم و دست یکایک شما آزادگان عزیز به خصوص آزادگان حوزه سلامت و آزادگان دانشگاه علوم پزشکی اراک را می فشارم و برای شما و خانواده های صبورتان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

دکتر علیرضا امانی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۶ مرداد ۱۴۰۱


( ۲ )

نظر شما :