تکمیل فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری با کمک خیرین

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۹ کد : ۲۸۶۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۴۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه سلامت در اولویت است که مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک از جمله آنها است.
تکمیل فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری با کمک خیرین

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا امانی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک بر تکمیل و راه اندازی فاز سوم این مرکز آموزشی و درمانی تاکید کرد.

وی افزود: بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نه تنها قطب درمان بیماری سرطان در اراک و استان است بلکه، بیماران سایر استان ها را نیز پذیرش و ارائه خدمت می دهد.

وی تاکید کرد: پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان  اولویت است و در مورد بیماری سرطان نیز اهمیت بیشتری دارد که بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری کارنامه قابل قبولی در این حوزه دارد.

دکتر امانی با تاکید بر اینکه شتاب روند تکمیلی طرح‌های درمانی خیرساز استان مرکزی نشان از روحیه فداکاری و ایثار مردم استان دارد، افزود: عملکرد مجمع خیرین سلامت استان مرکزی در ماه ها و سال های اخیر به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا بسیار قابل  توجه و تقدیر است و اقدامات قابل توجهی در حوزه سلامت و بهداشت مردم انجام شده که نیاز است استمرار داشته باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تقدیر مجدد از خیرین حوزه سلامت استان گفت: با توجه به اهمیت درمان بیماری سرطان و لزوم توجه به این بیماران قبل از پیشروی این بیماری نیاز است بیمارستان خوانساری اراک، هر چه زودتر افتتاح و به بهره برداری برسد.


( ۵ )

نظر شما :