راه اندازی مرکز تعمیر آمبولانس های مرکز فوریتهای پزشکی استان مرکزی

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۸۶۲۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۶
دکتر علیرضا امانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک، در حاشیه بازدید از مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از راه اندازی "مرکز تعمیر آمبولانس های مرکز فوریتهای پزشکی استان" خبر داد.
راه اندازی مرکز تعمیر آمبولانس های مرکز فوریتهای پزشکی استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با اختصاص یک باب سوله‌ بزرگ به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان، برای اورهال و تعمیرات آمبولانس‌ها، اولین مرکز تعمیرات و بازسازی خودرو‌های آمبولانس استان راه اندازی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در اورژانس 115 استان مکانی برای انجام تعمیرات آمبولانس ها وجود نداشت با اختصاص این فضا، کلیه تعمیرات آمبولانس های استان زین پس به صورت متمرکز و در مرکز بازسازی خودرو‌های آمبولانس استان انجام خواهد پذیرفت.

وی گفت: وجود کادر خستگی‌ناپذیر اورژانس 115 برای سلامت جامعه که یک موهبت الهی است و برکات خدمتشان همیشه در ذهن مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند.

دکتر امانی افزود: بی شک موانع و مشکلاتی در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی وجود دارد که در تلاش برای رفع آنها هستیم چرا که معتقد هستیم، فوریت‌های پزشکی پیشانی نظام سلامت و خط مقدم جبهه درمان در استان مرکزی بوده و اگر بتوانیم خدمات خوبی ارائه کنیم میزان رضایتمندی مردم افزایش خواهد یافت.

وی در پایان گفت: در این روز های سخت مبارزه با بیماری کرونا که خانواده ی بزرگ سلامت در سراسر کشور و استان مرکزی با فداکاری و رشادت های خود مشغول خدمت رسانی و مقابله با بیماری کرونا هستند، برخود لازم می دانم از همه همکاران سخت کوش و ارزشمند فوریت های پزشکی صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.


( ۳ )

نظر شما :