گسترش بخش ها و نوسازی بیمارستان امام صادق دلیجان(ع) با کمک خیرین دلیجانی

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۴ کد : ۲۸۶۳۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۱۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خیرین دلیجانی کمک زیادی به رفع موانع این حوزه کرده اند.
گسترش بخش ها و نوسازی بیمارستان امام صادق دلیجان(ع) با کمک خیرین دلیجانی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا امانی که برای بررسی وضعیت بهداشت و درمان دلیجان به این شهرستان سفر کرده بود، بیان کرد: ظرفیت بسیار بالای خیرین در حوزه سلامت در این شهرستان و البته همکاری و حمایت آنان از این بخش در پوشاندن نقاط ضعف این حوزه، قابل تقدیر است.
وی افزود: چندین پروژه از قبیل خرید دستگاه های سی تی اسکن، ماموگرافی، سونوگرافی، اکسیژن ساز، ام آر آی و... و ساخت شش واحد مسکونی پزشکان  توسط خیرین حوزه سلامت این شهرستان اقدامی بزرگ و قابل ستایش است که در راستای ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات با کیفیت به مردم شهرستان دلیجان بوده است.
متولی حوزه سلامت در استان مرکزی از خیرین خواست همچنان حمایت های خود را در این حوزه از دانشگاه و البته مردم دریغ نکنند و در تجهیز، راه اندازی و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی مشارکت خود را ادامه دهند.
دکتر امانی در ادامه خاطرنشان کرد: دکتر سلیمی نماینده مردم دلیجان در مجلس شورای اسلامی، تلاش های زیادی در رفع موانع و مشکلات این حوزه کرده اند و پشتیبان حوزه سلامت بوده و هستند که امیدواریم با کمک ایشان و سایر مسئولان شهرستان بتوان قدم های خوبی در این زمینه و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی برداریم.
وی در پایان این بازدید از همکار آزاده بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، علی اکبر علی اکبری تقدیر کرد و گفت: اگر زحمات و تلاش های آزادگان، رزمندگان و ایثارگران نبود، امروز این آرامشی که در کشور حاکم است، را شاهد نبودیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: مدافعان سلامت با الگوگیری از رزمندگان و ایثارگران و البته آزادگان میهن اسلامی در مبارزه با بیماری کرونا خوش درخشیدن و ثابت کردند که راه دفاع از وطن و هموطنان همچنان ادامه دارد.


( ۱ )

نظر شما :