دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی نباید فقط در مراکز استانها باشد/طرح عدالت و تعالی نظام سلامت از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۳ کد : ۲۸۶۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۹۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان محلات پتانسیل خوبی در زمینه کمک خیرین دارد.
دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی نباید فقط در مراکز استانها باشد/طرح عدالت و تعالی نظام سلامت از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا امانی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) محلات، بیان کرد: خوشبختانه طرح های خوبی در این شهرستان با کمک مسئولین بخصوص فرماندار محترم و دکتر سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس در حال پیگیری است که نشان از آینده ای روشن در حوزه سلامت شهرستان را دارد.
وی افزود: در این بازدید موضوعاتی چون گسترش اورژانس، بخش icu که توسط خیرین حوزه سلامت در حال ساخت است بررسی و موانع پیش رو مطرح شد.
وی تاکید کرد: مطمئنا با تلاش و همت شبانه روزی مسئولان و البته کمک خیرین این حوزه، می توان بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر حوزه سلامت در استان مرکزی باشیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سلامت و دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی مورد نیاز فقط نباید در مراکز استانها باشد، بلکه باید سلامت را برای همه اقشار جامعه فراهم کنیم، ادامه داد و بی شک طرح عدالت و تعالی نظام سلامت از اهداف اصلی دانشگاه علوم پزشکی اراک در آینده خواهد بود.
دکتر امانی در ادامه ضمن تشکر از خیرین حوزه سلامت برای کمک های خود به خصوص در دوران کرونا گفت: کمبود فضا در اکثر بیمارستان های شهرستان های استان وجود دارد که امیدواریم با پیگیری نماینده مردم محلات در مجلس با ساخت بیمارستان جدید در محلات این مشکل در این شهرستان برطرف شود.


( ۲ )

نظر شما :