لزوم تعیین وضعیت استخدامی نیروهای پرستاری و خدماتی در سطح استان مرکزی

۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۶ کد : ۲۸۶۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۵
نماینده شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین وضعیت استخدامی نیروهای پرستاری و جذب و تبدیل وضعیت آنها و نیروهای خدماتی می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.
لزوم تعیین وضعیت استخدامی نیروهای پرستاری و خدماتی در سطح استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد حسن آصفری ضمن تسلیت ایام محرم و تقدیر و تشکر ویژه از زحمات ایثارگرانه کادر پزشکی، پرستاری و نیروهای خدماتی در راستای مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجهات وزیر جهادی و بسیجی بهداشت و درمان و همکارانشان نسبت به تعیین وضعیت استخدامی نیروهای پرستاری، جذب آنها و تبدیل وضعیت نیروهای تبصره ۳ و تبصره ۴ و نیروهای خدماتی، مجلس آماده کمک رسانی جهت رفع مشکلات استخدامی این افراد می باشد.
وی ضمن قدردانی از زحمات دکتر جمالیان ادامه داد: دکتر جمالیان یکی از مدیران با روحیه جهادی، یک فرصت عظیم برای وزارت بهداشت می باشد و امید است وزارت بهداشت از توانایی ایشان در هر مسئولیت و پستی استفاده ببرد.
همچنین آصفری ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی گفت: انتخاب درست و شایسته دکتر امانی، فردی توانمند، متخصص و با روحیه جهادی به عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی با توانایی پیشبرد دانشگاه علوم پزشکی اراک در مسیر موفقیت آتی خود باعث خوشحالی و مباهات می باشد و نمایندگان استان آماده همکاری و کمک رسانی به ایشان را خواهند داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از اقداماتی که دکتر جمالیان در راستای افزایش ارتقا خدمات بهداشتی درمانی انجام دادند، با پیگیری نمایندگان مجلس صورت گرفته است که می توان به دستگاه اکو بیمارستان خنداب با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان که از سازمان انرژی هسته ای گرفته شد و تهیه امکانات و تجهیزات لازم برای بیمارستان ها و مراکز درمانی اشاره کرد.
وی گفت: مسائل بهداشت و درمان نیازمند تخصص های کافی می باشد با این حال با توجه به جایگاه نمایندگان استان، پیگیری های لازم از سوی آنها در راستای ارتقا کیفیت خدمات بهداشت و درمان، مطالبات و تجهیزات صورت گرفته است که نشان دهنده همدلی و هماهنگی و تعاملات بین نیروها و مدیریت استان می باشد و لازمه موفقیت یک مدیر وجود این هماهنگی بین مدیریت استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و در راس همه آنها نماینده معزز ولی فقیه در استان مرکزی می باشد.


( ۴ )

نظر شما :