کارمندان اعضای پویا و فعال جامعه هستند

۰۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۰:۲۰ کد : ۲۸۸۳۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۲۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی از کارمندان دانشگاه در تمام واحدها تقدیر و تشکر کرد.
کارمندان اعضای پویا و فعال جامعه هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر علیرضا امانی در پیامی به مناسبت روز کارمند، گفت: کارمندان ادارات همواره در جهت گره گشایی و حل مشکلات مردم تلاش کرده و در دوران کرونا در حوزه سلامت  علاوه بر این تلاش شبانه روزی، ایثار و از خودگذشتگی نشان دادند و در راه خدمت به همنوعان خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهند کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
یکی از مسائلی که مورد توجه و توصیه فراوان اسلام است، مسئله خدمت به مردم می‌باشد، خدمت به مردم طبق روایات و احادیث، از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب می‌گردد و از این رو کارمندان به واسطه کاری که دارند، می توانند با خدمت به خلق، نزد خدا با ارزش شوند.
روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است؛ آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است، کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است.
امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشور بکوشیم.
اینجانب فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمام کارمندان پرتلاش و متعهد دانشگاه علوم پزشکی که در  روزهای پرتلاطم کرونا در خط مقدم تلاش کردند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق را از درگاه حق تعالی خواستارم.

دکتر علیرضا امانی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :