روز پر کار سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک در تهران

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۳ کد : ۲۹۱۸۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۱۸
رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک که صبح امروز به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران رفته بودند، با معاونت ها و واحد‌های مختلف دیدار و جلسات متعددی برگزار کردند.
روز پر کار سرپرست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک در تهران

به گزارش وب دا مرکزی، در این دیدارها که با معاونت های توسعه، فرهنگی و دانشجویی، بهداشت، آموزش، درمان و تحقیقات و فناوری و همچنین واحدهایی چون بازرسی، شورای عالی برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی صورت گرفت راهکارهای ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش ها و معاونت های مختلف بحث و بررسی شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این دیدارها معاونین دانشگاه نیز حضور داشتند و توانستند با معاونین وزیر بهداشت از نزدیک گفتگو و مسائل و مشکلات پیش رو را مطرح کنند که مطمئناً تاثیر بسیار زیادی در مرتفع شدن آنها خواهد داشت و سرعت پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی را دوچندان خواهد کرد.

دکتر امانی تاکید کرد: هدف کلی در دانشگاه علوم پزشکی اراک، ارتقاء کمی و کیفی خدمات به هموطنان است و در این راه ضمن اینکه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد، از برگزاری جلسات و دیدارهای این چنینی با مقامات بالاتر نیز غافل نخواهیم بود و امیدواریم بتوانیم در اینگونه جلسات به اهداف والای مجموعه حوزه سلامت دست پیدا کنیم.


( ۷ )

نظر شما :