بیماران صرع بیشتر تحت پوشش قرار می گیرند

۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۹۷۷۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۶۳
قائم مقام مدیرعامل انجمن کشوری صرع گفت: این انجمن تلاش می کند افراد بیشتری را تحت پوشش بگیرد تا از مراجعه بیماران به پایتخت برای درمان کاسته شود.
بیماران صرع بیشتر تحت پوشش قرار می گیرند

به گزارش وب دا مرکزی، محسن فرج که با هدف گسترش فعالیت ها و خدمت رسانی به افراد مبتلا به صرع در سطح کشور به اراک سفر کرده بود، بیان کرد: از آنجایی که امروزه بیشتر خدمات رفاهی و حمایتی در تهران استقرار دارد و دسترسی افراد نیازمند در اقصی نقاط ایران به این خدمات محدود شده است، یکی از مهمترین اهداف انجمن صرع ایران پذیرش و ارائه خدمات به افراد مبتلا به صرع در تمام سطح کشور به ویژه مناطق محروم است.

وی افزود: انجمن صرع می تواند با ارائه خدمات آموزشی به بیماران و کارشناسان بهداشتی، خدمات تشخیصی و درمانی، امکان استفاده از کلینیک دندانپزشکی و خدمات مرکز مشاوره و روانشناسی مستقر در تهران و گسترش این خدمات در شهرستان ها،  گام های مؤثری برای ارتقاء کیفیت زندگی مبتلایان به صرع بردارد.

وی با مهم برشمردن فعالیت های سازمان های مردم نهاد برای ارائه خدمات در زمینه سلامت جامعه، افزود: بیمارانی که تحت پوشش انجمن های حوزه سلامت قرار دارند، درد و رنج این بیماری علاوه بر خود؛ خانواده‌هایشان را نیز آزار می دهد لذا لازم است که بالاترین میزان حمایت و پشتیبانی را از این انجمن‌ها در جهت ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه هدف داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این دیدار گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی امر سلامت در کنار انجام رسالت کاری و سازمانی خود، همکاری و تعامل و حمایت از انجمن های فعال حوزه سلامت در استان را از رسالت‌های ذاتی خود می‌داند.

دکتر امانی افزود: خوشبختانه در سطح دانشگاه، انجمن‌های حوزه سلامت به شایستگی به جامعه هدف خود ارائه خدمت می دهند و دانشگاه علوم پزشکی هم از این فعالیت‌های شایسته در جهت ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش به جامعه هدف حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و در راستای رفع چالش ها و مشکلات این انجمن‌ها گام بر می‌دارد.


( ۱۸ )

نظر شما :