سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک:

هیچ کاری لذت بخش تر از کار پزشکی و نجات جان یک انسان نمی باشد / اگر باز به عقب برگردم دوباره رشته پزشکی را انتخاب می کنم

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۴ کد : ۳۰۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۰۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک پزشک، تمام جوانی، هستی، خوشی ها و حتی خانواده خود را فدا می کند تا تسکین دهنده درد مردمی باشد که دوستشان دارد و این بسیار با ارزش می باشد و به واقع چه زیبا گفته اند که، هیچ کاری لذت بخش تر از کار پزشکی و نجات جان یک انسان نمی باشد.
هیچ کاری لذت بخش تر از کار پزشکی و نجات جان یک انسان نمی باشد / اگر باز به عقب برگردم دوباره رشته پزشکی را انتخاب می کنم

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک در مراسم نمایش فیلم مستند راه غریب، افزود: جامعه پزشکی یکی از بخش‌های مورد اعتماد مردم و پشتوانه استواری برای آرامش جامعه می‌باشد و مردم عزیز همراهی و همدلی پزشکان را در روزهای سخت فراموش نمی‌کنند و شما دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی می بایست قدر این موهبت را بدانید و با تلاش و تحصیل علم بتوانید پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی ماهر و حاذقی باشید.

وی بیان کرد: دانشجو روحیه لطیف و حساسی دارد و نگاه وی به موضوعات نگاهی احساسی و آرمانگرا است و این نگاه قابل تقدیر است و توصیه بنده به دانشجویان این است که پرسشگر و کنجکاو باشند و ضمن تحصیل در رشته تخصصی خود، دید اجتماعی داشته و به مسائل پیرامون بنگرند و در نهایت سعی کند که پزشک، متخصص، پرستار و ... ماهر و با معلومات بالا و بروز باشد تا بتواند مورد اعتماد مردم و جامعه قرار گیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: در دوران جوانی، این نخبگان و بهترین ها هستند که وارد عرصه پزشکی شده اند که نتیجه آن این شده که ایران، یکی از قطب های اصلی پزشکی جهان باشد و به برکت وجود این پزشکان حاذق ما شاهد مداوا و انجام تمامی اعمال جراحی در کشور عزیزمان هستیم.

دکتر جمالیان در پایان با بیان اینکه اگر باز به عقب برگردم دوباره رشته پزشکی را انتخاب می کنم، تصریح کرد: پزشکی، عشق خاصی می خواهد، من هم به نوبه خودم هم عاشق پزشکی هستم و هم عاشق مردم عزیز شهر و دیار خودم و این برایم افتخار است.

کلید واژه ها: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان فیلم مستند راه غریب


( ۲۱ )

نظر شما :