برگزاری جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۴ کد : ۳۲۶۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۹۲
جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با هدف بررسی مسائل و چالش های پیش رو برگزار شد.
برگزاری جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها در ادارات به خصوص حوزه ی سلامت، از گستردگی و دشواری پوشش اقدامات در این حوزه خبر داد.

اباذر افشار گفت: حوزه ی بهداشت و درمان یکی از ادارات و دستگاه های بزرگ و گسترده است که خدمات متنوع و زیادی را در سطح استان و شهرستان ها و حتی دورافتاده ترین نقاط به مردم ارائه می دهد که پوشش حداکثری همه ی این خدمات کار بسیار پیچیده و دشواری است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: کار کردن در واحدها به خصوص اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان خط مقدم جبهه درمان بسیار دشوار است و همکاران ما از خود، ایثار و از خودگذشتگی نشان می دهند که به تصویر کشیدن و نشان دادن این فعالیت ها که خود بسیار سخت و البته بارزش است از وظایف مهم و اثرگذار همکاران روابط عمومی است.

بهروز ایران نژاد با اشاره به اینکه اورژانس پیش بیمارستانی کشورمان از لحاظ نوع و تعداد خدماتی که ارائه می کند، در بین 3 کشور برتر جهان قرار دارد، گفت: در حوزه ی اطلاع رسانی و تبیین واقعیات و اتفاقات این حوزه نیز باید جهاد نمود که خوشبختانه همکاران واحد روابط عمومی در تمامی واحدها این امر را به خوبی انجام داده و می دهند.


( ۲ )

نظر شما :