هماهنگی بین بخشی کارکنان حوزه ی بهداشت و درمان استان برای ارتقاء خدمات

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۷ کد : ۳۲۷۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۶
نشست هم اندیشی و هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی اراک و دانشکده های ساوه و خمین برای ایام تعطیل برگزار شد.
هماهنگی بین بخشی کارکنان حوزه ی بهداشت و درمان استان برای ارتقاء خدمات

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه به وحدت و یکپارچگی مجموعه بهداشت و درمان در استان و ارائه خدمات مناسب و مطلوب تاکید کرد.
دکتر امانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک و دو دانشکده خمین و ساوه، همه یک هدف را دنبال می کنند و آن چیزی نیست جزء ارائه خدمات مناسب و با کیفیت بهداشتی و درمانی و در این راه باید یکدیگر را همپوشانی نمایند.
دکتر رحیمی سرپرست دانشکده علوم پزشکی خمین هم با اشاره به اینکه هر چه دانشکده ها پیشرفت داشته باشند، باعث راحتی و ارائه خدمات بهتر بهداشتی و درمانی در مراکز می شوند، گفت: خوشبختانه با نوع دیدگاه و نگاه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک که برای شهرستان ها به خصوص این دو دانشکده با اهمیت است، می توان اقدامات خوبی انجام داد.
دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز گفت: این نوع نگرش به دانشکده های تابعه قابل تحسین است چراکه هر اندازه دانشکده ها و مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان ها تقویت شوند، به همان میزان بار مشکلات در مرکز استان کمتر خواهد شد.
وی افزود: امیدواریم این یک صدایی و وحدتی که بین دانشگاه و دو دانشکده علوم پزشکی اراک، خمین و ساوه شکل گرفته، باعث ارتقاء کمی و کیفی خدمات در همه ی نقاط استان و در خور شان مردم گردد.


نظر شما :