کمیته ی بهره وری بهینه از تجهیزات و ملزومات دانشگاهی تشکیل می شود

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۷:۲۹ کد : ۳۳۰۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۹۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه جلسه هیات رییسه گفت: به منظور مصرف بهینه از تجهیزات و ملزومات دانشگاهی و جلوگیری از هدر رفت منابع، کمیته ای تشکیل و فعالیت خواهد نمود.
کمیته ی بهره وری بهینه از تجهیزات و ملزومات دانشگاهی تشکیل می شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی بیان کرد: طی مشورت و تصمیمی که اتخاذ شد قرار است از این پس، در خصوص نحوه استفاده بهینه از تجهیزات، دستگاه ها و ملزومات مورد نیاز دانشگاه در این کمیته به لحاظ کارکرد و کاربرد، بررسی و تصمیم گیری شود.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک یکی از بزرگترین دستگاه های اجرایی استان از لحاظ وسعت و تعداد نیروی انسانی است و به همین دلیل دستگاه ها و ملزوماتی که خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد نیز زیاد و قابل مقایسه با بسیاری از ادارات نیست، از همین رو قرار است با هدف جلوگیری از اسراف و تبذیر، این کمیته فعالیت خود را با جدیت آغاز کند.
وی در پایان تاکید کرد: بدون شک اسراف یکى از مذموم‏ ترین اعمال از دیدگاه اسلام است و در آیات و روایات نکوهش فراوانى از آن شده است که امیدواریم با فعالیت این کمیته تا حد زیادی جلوی استفاده غیرضروری برخی اقلام گرفته و در جای مناسب تر مورد استفاده قرار بگیرد چراکه حوزه ی سلامت بسیار حساس است و کوچکترین خلل و کم کاری در مدیریت به خصوص منابع می تواند تبعات زیان باری را به جان و سلامت مردم وارد کند.


نظر شما :