فراخوان هیات موسس تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک

۰۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۲۶ کد : ۳۶۳۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۳
فراخوان هیات موسس تعاونی مسکن کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک

به منظور استفاده آحاد پرسنل شاغل در دانشگاه علوم پزشکی اراک از مشوق ها و تسهیلات دولت سیزدهم در بخش مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن و حسب پیگیری های انجام شده توسط اعضا هیات موسس معرفی شده به  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و براساس قوانین و مقررات موجود جهت تاسیس تعاونی مسکن با توجه به شرایط ذیل، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط جهت عضویت در تعاونی مسکن بعمل می آید:

۱- طبق توافق اعضای هیات موسس با مدیر شهر جدید امیرکبیر واقع در کیلومتر ۴۰ جاده اراک به سلفچگان به کلیه اعضای معرفی شده از سوی  تعاونی مسکن دانشگاه یک قطعه زمین ۳۰۰ متری جهت احداث واحد مسکونی یک طبقه بصورت ویلایی تحویل می گردد، لازم به ذکر است زمین مذکور برای کلیه افراد متقاضی که فرم (ج) آنان سبز باشد بصورت کاملا رایگان بوده و برای سایر افراد که فرم (ج) آنان قرمز می باشد نیز هزینه زمین با قیمت کارشناسی محاسبه که حدود ۵۰ درصد آن در قسط اول و مابقی اقساط خواهد بود.
۲- هزینه کارشناسی زمین در حال حاضر حدوداً بین دو تا سه میلیون تومان می باشد که این مبلغ در زمان انجام کارشناسی جدید بطور قطعی توسط مدیریت شهر جدید امیرکبیر به متقاضیان اعلام می گردد و با این شرایط حداقل سهم آورده اعضا تعاونی مسکن بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان می باشد.
۳- تصمیم گیری در خصوص مراحل ساخت واحدهای مسکونی پس از ثبت تعاونی مسکن و انتخاب اعضا هیات مدیره و بر اساس مصوبات مجمع عمومی خواهد بود.
۴- براساس قوانین موجود حداقل تعداد اعضای تعاونی مسکن ۳۰ نفر و حداکثر تعداد اعضا ۲۰۰ نفر می باشد که در صورت وجود متقاضی بیشتر  لازم است تعاونی مسکن شماره ۲ نیز تاسیس شود.
۵- مراحل ثبت تعاونی مسکن از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از مشخص شدن تعداد متقاضیان انجام خواهد شد.
۶- افراد متقاضی می بایست توان مالی خود را مد نظر قرار داده و با آمادگی لازم جهت پرداخت مبلغ اعلام شده در بند ۲ نسبت به عضویت اقدام کنند. 
۷- افراد متقاضی می بایست با در دست داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه سالجاری در ساعات اداری شخصاً به اداره رفاه مراجعه و ثبت نام نمایند.
۸-تکمیل فرم هیچ گونه حقی برای افراد ایجاد نمی کند و روند فعالیت شرکت پس از تشکیل مجمع عمومی و انتخاب هیات مدیره تدوین و ابلاغ خواهد شد و مسئولیت دانشگاه و هیات موسس تا آن مرحله خواهد بود.


( ۲ )

نظر شما :