پزشکان جزو صنوفی هستند که بیشترین مالیات را می دهند

۰۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۲۳:۴۰ کد : ۳۶۳۴۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷
مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: در سنوات گذشته جو بدی علیه پزشکان در خصوص فرار مالیاتی شکل گرفته بود که باید گفت، این امر محدود به عده ای کمی است و همه پزشکان اینطور نیستند.
پزشکان جزو صنوفی هستند که بیشترین مالیات را می دهند

به گزارش وب دا مرکزی، میر محمدی در جلسه #قرارگاه_نظارت_بر_سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک، بیان کرد: در مجموع ۵ درصد پرداخت کنندگان مالیات اشخاص حقیقی و ۹۵ درصد دیگر اشخاص حقوقی و شرکت ها هستند که پزشکان جز اشخاص حقیقی و خوشبختانه اکثر آنها خوش حساب هستند.
وی افزود: دو سامانه ۱۵۲۶ و سوت زنی آماده دریافت گزارشات و تخلفات پزشکان از سوی مردم است و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را اطلاع دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: پزشکان، سلامت مردم را بر هر چیزی ترجیح می دهند و اولویت اول کادر درمان، سلامت مردم است.
دکتر امانی بیان کرد: اکثر جامعه پزشکی در چهارچوب قانون حرکت می کنند و تنها عده بسیار کمی از قانون تخطی کرده اند که مطمئناً در چهارچوب قانون با آنها برخورد خواهد شد.
گفتنی است شهروندان می توانند هرگونه شکایت در زمینه خدمات حوزه سلامت و تخلفات پزشکان را با مراجعه به واحد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک ثبت کنند و یا با شماره ۱۹۰ تماس حاصل نمایند، شکایات در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :