کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی، درمانی و اورژانس در شهرستان اراک در سومین روز از هفته دولت

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۷ کد : ۳۷۰۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۶۶
در سومین روز از هفته دولت، ۶ پروژه بهداشتی کلنگ زنی، ۲ پروژه بهداشتی افتتاح و پایگاه اورژانس معصومیه و سطح ۲ ناباروری در کلینیک کوثر افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
کلنگ زنی و افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی، درمانی و اورژانس در شهرستان اراک در سومین روز از هفته دولت

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پایگاه اورژانس معصومیه در جاده کارچان با توجه به اهمیت ورودی شهر اراک با کمک خیرین به صورت رسمی افتتاح و به بهره برادری رسید.
دکتر امانی افزود: در بخش درمان نیز در راستای  رسالت دانشگاه در موضوع جوانی جمعیت و فرمایشات مقام معظم رهبری، پروژه سطح ۲ ناباروری در کلینیک کوثر، تامین بودجه و وارد مدار خدمت به مردم استان شد.
وی ضمن اشاره به اینکه برای اولین بار هم افزایی و همدلی بین دستگاه اجرای استان اعم از فرمانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری  و دانشگاه در بهره برداری از پروژه ها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: منابع تامینی افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها از تملک دارایی های شهر اراک است که قدردان فرمانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان داشت: مرکز بهداشت شهرستان اراک دارای بیش از ۳۰ مرکز بهداشتی استیجاریست و این موضوع، منابع مالی ما را که می‌تواند در زمینه های بهتری هزینه شود، به سمت اجاره پیش می برد و باید تلاش کنیم تا این مراکز را از استیجاری به مالکیتی تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: مرکز جامع سلامت اخوت با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و مرکز خدمات جامع سلامت مشهد میقان نیز با هزینه ای بالغ بر۳ میلیارد تومان امروز به چرخه خدمات رسانی در شهر اراک اضافه شدند.
امیر هادی فرماندار اراک نیز در آئین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه هایی بهداشتی درمانی شهر اراک، گفت: بسیاری از پایگاه های سلامت ما در شهر اراک در مکان های استیجاری و غیر مناسبی دایر بودند و امروز بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی در شهر اراک باعث ارتقا بیشتر شاخص های بهداشتی و درمانی خواهد شد که قدردان زحمات مجموعه علوم پزشکی استان هستیم.


( ۱ )

نظر شما :