اثرگذاری در نظام سلامت یک اثرگذاری بسیار بزرگ است

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۷ کد : ۳۷۲۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸۷
 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،‌ در راستای بازدیدهای صورت گرفته از حوزه سلامت استان مرکزی، گفت: ما چیزی جز تلاش، کار تیمی و‌ منسجم ندیدیم که هدف تمامی ما رسیدن به سلامت در زمینه های مختلف درمانی، آموزشی، اورژانس و‌ … است.
اثرگذاری در نظام سلامت یک اثرگذاری بسیار بزرگ است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهروز رحیمی در حاشیه نشست هم اندیشی با رییس، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: حتما در تحلیل ها، برداشت ها و بازدیدها، نواقصی وجود دارد، اما به طور کلی ارزیابی ما مثبت است.
وی ادامه داد: هم افزایی در میان دستگاه هایی اجرایی استان مرکزی و همچنین نمایندگان مجلس، استانداری، امام جمعه و … نشان دهنده علاقه مند بودن و‌ توجه به حوزه سلامت است که این یک پیروزی بزرگ به شمار می آید.
معاون توسعه وزارت بهداشت ضمن اشاره به اینکه شغل ها و‌ مدیریت در حوزه سلامت از سخت ترین نوع شغل هاست، تصریح کرد: اثرگذاری در نظام سلامت یک اثرگذاری بسیار بزرگ است و لازم است برای رسیدن به پیشرفت، کارها را تفویض و به جوانانی که به ارزش ها و ایدئولوژی های انقلاب پایبند هستند، بسپارید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: در بازدیدهای انجام شده وجود موج‌ مثبت نسبت به دانشگاه در استان مشهود بود و این نشان از موفقیت همکاران من در تمامی زمینه هاست.
دکتر امانی افزود: خط مشی ما در دولت سیزدهم و دولت جهادی اتمام کارهای نیمه تمام و کار کردن جهادی بدون پرداختن به حاشیه است.
وی ضمن اشاره به اینکه موفقیت دانشگاه مرهون جدیت و‌ تلاش شبانه روزی همکاران بنده است، در خصوص پروژه های فعال سلامت، گفت: ما تمام تلاشمان را برای به پایان رساندن پروژه ها تا پایان سال به کار می گیریم.


نظر شما :