معاون توسعه وزارت بهداشت: دانشگاه علوم پزشکی اراک مظهر امر جهاد سازندگی

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۷ کد : ۳۷۳۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷۴
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پایان بازدیدهای خود از حوزه بهداشت و‌ درمان، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را مظهر امر جهاد سازندگی خواند.
معاون توسعه وزارت بهداشت: دانشگاه علوم پزشکی اراک مظهر امر جهاد سازندگی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهروز رحیمی پس از سفر یکروزه به استان مرکزی و‌ حضور در شهرستان های  محلات، خمین و اراک، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با ۱۶۵ پروژه فعال بهداشتی و درمانی یکی از مظاهر امر سازندگی در کشور است.
وی افزود: از پروژه بزرگ ملی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) تا خانه های بهداشت، یک نظم و ثبات تیمی و یک جریان بی منت و موثر نسبت به مردم در نظام سلامت، کاملا مشهود است.
دکتر رحیمی بیان داشت: قدردانی نمایندگان مردم در مجلس، استاندار و امام جمعه نسبت به مدیریت و تیم دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نشان از بالندگی و بلوغ آن است.
معاون توسعه وزارت بهداشت تصریح کرد: برای ۵ پروژه اصلی استان برنامه داریم که تا پایان امسال به اتمام برسند و پروژه ملی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، بزرگترین دغدغه برای تمام کشور است چراکه قریب به ۱۶ سال اتمام این پروژه زمان برده و‌ در یک سال اخیر رشد بسیار خوبی داشته است و‌ آمادگی داریم تا ۴ ماه آینده تحویل موقت داده شود.
وی ضمن اشاره به اینکه مسئولین استانی خود را در قبال حوزه سلامت مسئول می دانند، گفت: امر تجهیز و کمبود نیروی انسانی برنامه ریزی شده و‌ تجهیزات از هفته آینده تحویل دانشگاه خواهد شد.
دکتر رحیمی در پایان ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک، خاطرنشان کرد: در حوزه پروژه های بهداشتی نیز تامین اعتبار انجام خواهد شد و از هفته آینده برخی از منابعی که نیاز به تامین اعتبار دارند به دانشگاه تزریق می شود.


( ۱ )

نظر شما :