برگزاری آئین افتتاحیه مرکز مراقبت های ویژه ICU و CCU بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان

۰۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۶ کد : ۳۷۸۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۱
به همت خانواده خیّر سلامت «محمدی»، مرکز مراقبت های ویژه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با حضور استاندار، فرمانده سپاه روح الله، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، فرماندار، بخشدار، رییس دادگستری، اعضای شورای تامین و‌ سایر مسئولین، افتتاح شد.
برگزاری آئین افتتاحیه مرکز مراقبت های ویژه ICU و CCU بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در آیین افتتاح این مرکز گفت: هرکجا کار بزرگی در بهداشت و‌ درمان انجام می شود، قدم و نشانی از خیرین وجود دارد.
دکتر امانی افزود: از ۱۶۸ پروژه فعال حوزه سلامت در استان مرکزی، ۳۵ پروژه در هفته دولت افتتاح و تعدادی در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد که مرکز مراقب های ویژه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان یکی از آن پروژه هاست و افتتاح پروژه ها تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم انجام شده است و اتمام کارهای نیمه تمام از جمله اهداف دولت مذکور است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: قدم های خوبی در استان در حوزه سلامت انجام خواهد شد که از آن جمله رفع کمبود نیروی انسانی است و خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اراک در ۵ ردیف دانشگاه های برتر کشور در جذب نیرو قرار دارد.
وی ضمن اشاره به اینکه خیّرین از سرمایه های کشور و استان هستند، گفت: یک اتوبوس آمبولانس در دلیجان مستقر شده و سعی دانشگاه بر رفع مشکل کمبود پزشک در این شهر است.
در ادامه مراسم؛ سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، کار خیّرین را ارزشمند دانسته و از خیّرین خواست با پیشه کردن تقوا و با هدف نزدیکی به خداوند، ارزش کار خود را دوچندان نمایند.
دکتر مخلص الائمه استاندار استان مرکزی نیز در حاشیه مراسم، از خیّرین نیک اندیش سلامت تقدیر و تشکر کرده و گفت: قدردان قدم خیّرانی هستیم که سال‌های سال نامشان در این استان ماندگار است و باقیات و صالحاتی برای آنها خواهد بود.
 


نظر شما :