افتتاح بخش مراقبت های ویژه ICU-CCU بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با حضور مسئولین

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک: بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان قطب تروما
۰۶ مهر ۱۴۰۲ | ۲۳:۴۳ کد : ۳۷۹۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با راه اندازی بخش مراقبت های ویژه ICU-CCU بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، این بیمارستان به قطب تروما در این بخش از استان تبدیل می شود.
افتتاح بخش مراقبت های ویژه ICU-CCU بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با حضور مسئولین

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان گفت: شهرستان دلیجان ظرفیت خیّرین بسیار بالایی دارد و حوزه بهداشت و‌ درمان نیز در این زمینه بی نصیب نمانده است.
وی افزود: در هفته دولت در همین بیمارستان، مراکز آندوسکوپی، سی تی اسکن و‌ نمازخانه را افتتاح کردیم و کمتر از ۲ ماه بخش های مراقبت های ویژه ICU-CCU که توسط خانواده محمدی ساخته و تجهیز شده است؛ مورد بهره برداری قرار گرفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: با توجه به اینکه دلیجان در مسیر عبور و‌ مرور زیادی قرار دارد و‌ متاسفانه حوادث جاده ای و ترافیکی بسیار زیادی در این منطقه رخ می دهد؛ در ماه گذشته نیز یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان دلیجان اختصاص داده شد.
دکتر امانی تصریح کرد: با تکمیل و راه اندازی بخش های مراقب ویژه، دیگر نیازی به ارجاع بیماران به مرکز استان نداریم.
دکتر مخلص الائمه استاندار استان مرکزی نیز گفت: مراقبت های ویژه ICU-CCU بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان با همت خیر نیک اندیش و کارآفرین خانواده محمدی، ساخته و اجرا شده است؛ این مجموعه با ۸ تخت ICU و ۷ تخت CCU و هزینه ای حدودا ۱۰ میلیارد تومان با سرعت خیلی خوبی اجرا شده و نقص مهمی در شبکه بهداشت و درمان دلیجان را برطرف کرده است.
استاندار مرکزی ادامه داد: بخش های درمانی همگام با توسعه بخش های بهداشتی یک ضرورت است که به سرعت در سطح استان در حال انجام است.


نظر شما :