آئین اختتامیه دومین گردهمایی دبیران حقوقی، مدیران و کارشناسان حقوقی کشور

۰۷ مهر ۱۴۰۲ | ۰۰:۲۷ کد : ۳۷۹۴۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۷
آئین اختتامیه دومین گردهمایی دبیران حقوقی، مدیران و کارشناسان حقوقی کشور با حضور استاندار مرکزی، رئیس دادگستری استان، مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان، سرپرست شهرداری اراک و دیگر مسئولین برگزار شد.
آئین اختتامیه دومین گردهمایی دبیران حقوقی، مدیران و کارشناسان حقوقی کشور

 دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی در این مراسم، مسائل حوزه سلامت را جزو سخت ترین مسائل حقوقی دانست و فعالیت کارکنان حقوقی را که در جبهه مستقلی فعالیت دارند؛ حساس خواند و بر آموزش حقوقی فراگیران در سطح وزارت بهداشت تاکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، رییس کل دادگستری استان مرکزی نیز برگزاری همایش های اینچنینی را ارتقاء و پاسداشت علم و دانش و حقوق مردم خواند و به ظرفیت های نهفته در دانشگاه علوم پزشکی و عدلیه اشاره کرد و گفت: با تفاهم و مذاکره می توان این ظرفیت ها را به فعلیت رساند. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه مراسم گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک با معرفی ۱۶ ملک در بحث مولدسازی، جزو دانشگاه های برتر کشور است.
دکتر امانی، ضمن اشاره به همدلی و‌ هم افزایی دستگاه اجرایی در استان مرکزی، افزود: مسئولین ارشد استان در جهت جلوگیری از صرف بیت المال و حل مشکلات دانشگاه، حامی دانشگاه بوده و قدردان زحماتشان هستیم.
وی بیان کرد: استان مرکزی از نظر زیرساخت ضعیف است و هر پروژه ای که امسال می تواند به نتیجه برسد و افتتاح آن انجام نشود، ترک فعل بوده و به ضرر استان است.
دکتر امانی ضمن اشاره به دریافت ۵۰ سند کاداستری املاک دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک در بحث‌مولد سازی با ارائه ۱۶ ملک جزو دانشگاه های برتر کشور است.
دکتر میرحامد خانی مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت نیز در ادامه مراسم؛ صدور آرا متقن براساس عدل و انصاف را در پرونده های دانشگاه علوم پزشکی اراک مدیون تلاش های رییس دانشگاه، کارکنان حقوقی و حمایت های مسئولین استان مرکزی، دانست.


نظر شما :