توجه به سلامت جامعه از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی اراک

برگزاری نشست هم اندیشی دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاونین، مدیران، روسای شبکه ها و بیمارستان های تابعه
۱۷ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۲ کد : ۳۹۰۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۳
نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با معاونین، مدیران، روسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های تابعه با هدف بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برگزار شد.
توجه به سلامت جامعه از مهمترین اهداف دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش تمامی همکاران در پیشبرد اهداف دانشگاه، گفت: توجه به سلامت جامعه از مهمترین اهداف دانشگاه می باشد، لذا اطلاع از شاخص ها اعم از شاخص های بهداشتی و درمانی و همچنین داشتن برنامه ای مدون و مستمر برای آینده، لازمه پیشرفت و پیشبرد هرچه بهتر امور دانشگاه است.
وی ضمن اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان محوری ترین دستگاه اجرایی در استان شناخته می شود، افزود: همه همکاران برای یک هدف که همان پیشبرد امور دانشگاه در تمامی زمینه ها به بهترین شکل ممکن می باشد در حال تلاش هستند و باید بتوانیم از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را ببریم.
دکتر امانی ادامه داد: داشتن دید فنی به بازدیدها، بازدیدهای مدون و منظم از خانه ها و مراکز بهداشتی، حساس بودن نسبت به پروژه ها، مدیریت هزینه ها و ... از جمله مواردی هستند که باید تمامی معاونین و مدیران در حیطه وظایف خود به آن حساس باشند.
وی ضمن اشاره به موضوع کمبود پزشک که مشکلی کشوری است، تصریح کرد: حساسیت زیادی برای جذب پزشک در وزات بهداشت ایجاد شده و امیدواریم گام های مثبتی در جذب و ماندگاری پزشک در استان برداشته شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، بر فعال بودن اتاق عمل تمامی شبکه های بهداشت و درمان، مدیریت هزینه ها، اجرای درست و سریعتر تعرفه گذاری پرستاری و ... تاکید ویژه کرد و خواستار هماهنگی و هم افزایی تمامی همکاران برای پیشبرد امور شد.
 


نظر شما :